Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Levis 501 og fruit of the loom hettegensere :p doc martens sko <3 hadde tamagochi på førsteåret på videregående!

Februar-14 mamma <3

Første året på ungdomsskolen ar Levis 501 og dieselbukser, collegegensere (adidas eller ball). Og tørkle knytt i halsen. Kort hår på jenter med tynn kort pannelugg.

Senere var det miss sixty bukser og buffalo-sko. Og enda litt senere killahbabe bukse. Husker det var mye glatte tynne stoffer i topper og gensere. Navlepiercing og korte overdeler.

Og så tamagotchy eller hva det het...

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, tørkle knytt i halsen ja! Og kort hår! Høres nesten ut som du beskriver meg på 9. klassebilde :p

Februar-14 mamma <3

Ja, tørkle knytt i halsen ja! Og kort hår! Høres nesten ut som du beskriver meg på 9. klassebilde :p

Februar-14 mamma <3
Du er er par år eldre enn meg du da? Husker doc martinssko og fruit of the loom jeg også men på slutten av barneskolen

Du er er par år eldre enn meg du da? Husker doc martinssko og fruit of the loom jeg også men på slutten av barneskolen

Ja, jeg er vel noen år eldre ;) 81-modell :)

Februar-14 mamma <3

Jah, følte meg så fantastisk kul i Miss Sixty buksa og Buffalo skoa mine. :)

Miss sixty, buffalo, leggvarmere :P

Var tenåring på 80-tallet, kriseårene i moteindustrien.
Var heldigvis ingen moteslave så det er ingen bilder av meg med tupert hår eller rosa sløyfer osv, gikk stort sett i sort og med innslag av grått og blånyanser.

Hva gikk du kledd i?
Hva leker var populært?

Jeg husker godt tobacco og miss sixty buksene, haha...
Videre buffalo-skoene.

Ellers husker jeg de små runde brikkene var kult...ikke at jeg lekte med de selv, men ka i all verden het de?? Pog?:P

Vi er nok fra samme era hører jeg! :D Leggvarmere utenpå platåskoene husker jeg også var veldig populært.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Husker miss sixty, Adidas bukser joggebuksene dem som kom etter de med knapper hele veien opp men før dem smale i leggen. Roxy buksa.. (blend som hadde dem)

Just saying. ... bygda. ..

Var så mye rart..

Venter på årets Julegave<3
Roxy ja! Hadde ikke noe selv, men husker andre hadde:P

Husker det var skikkelig gøy:D måtte passe på å gi den mat, så den ikke døde.

Haha,samme her. Styrte fælt på med den;) eller de, hadde 2:D
De bæsjet også:p

Huff ja også sånne tynne tynne armbånd og gjerne 10-15 på en arm :p

miss sixty buksene var veldig populære sammen med buffalo skoene, men husker de ikke var sååå populære i valdres før etter et år senere ca (bodde litt i toten)

:D
Jeg husker jeg hadde 2 buffalo sko, eller de ene var vel strengt tatt fake:P

Levis 501 og fruit of the loom hettegensere :p doc martens sko <3 hadde tamagochi på førsteåret på videregående!

Februar-14 mamma <3

jaaaa... hadde glemt de hettegenserne :P De var kjempe popis! Samme var doc martens sko, så flirte litt når nesten alle på jobben gikk til anskaffelse av det i fjord :)

:D
Jeg husker jeg hadde 2 buffalo sko, eller de ene var vel strengt tatt fake:p

Jeg hadde aldri buffalo selv om det var popis, følte jeg var for høy til det... Når jeg gikk med de ble jeg et hode høyere enn alle andre..

Vi er nok fra samme era hører jeg! :D Leggvarmere utenpå platåskoene husker jeg også var veldig populært.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe,ja...helt sikkert;) Hva modell er du:)?
Leggvarmere, hadde hvite og grå husker jeg...Og var sjalu på en venninne som hadde et par rosa:P

Back
Topp