Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tørkle knytt i halsen ja! Og kort hår! Høres nesten ut som du beskriver meg på 9. klassebildeFørste året på ungdomsskolen ar Levis 501 og dieselbukser, collegegensere (adidas eller ball). Og tørkle knytt i halsen. Kort hår på jenter med tynn kort pannelugg.
Senere var det miss sixty bukser og buffalo-sko. Og enda litt senere killahbabe bukse. Husker det var mye glatte tynne stoffer i topper og gensere. Navlepiercing og korte overdeler.
Og så tamagotchy eller hva det het...
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvem hadde vel ikke det daJa! Det var kjempemorro! Hadde min festa i buksa så jeg hadde den med overalt....![]()
Du er er par år eldre enn meg du da? Husker doc martinssko og fruit of the loom jeg også men på slutten av barneskolenJa, tørkle knytt i halsen ja! Og kort hår! Høres nesten ut som du beskriver meg på 9. klassebilde
Februar-14 mamma <3
Ja, jeg er vel noen år eldreDu er er par år eldre enn meg du da? Husker doc martinssko og fruit of the loom jeg også men på slutten av barneskolen
Hva gikk du kledd i?
Hva leker var populært?
Jeg husker godt tobacco og miss sixty buksene, haha...
Videre buffalo-skoene.
Ellers husker jeg de små runde brikkene var kult...ikke at jeg lekte med de selv, men ka i all verden het de?? Pog?![]()
Roxy ja! Hadde ikke noe selv, men husker andre haddeHusker miss sixty, Adidas bukser joggebuksene dem som kom etter de med knapper hele veien opp men før dem smale i leggen. Roxy buksa.. (blend som hadde dem)
Just saying. ... bygda. ..
Var så mye rart..
Venter på årets Julegave<3
Sign sign signog de der grusomme smykkegreiene man skulle ha stramt rundt halsen eller overarmen :/
Hadde sånt der datadyr-ting...med sånn kult japansk navn..hva var det de het?
Miss sixty, levis, globe og buffalo sko...
Husker også poghaha..
Husker det var skikkelig gøymåtte passe på å gi den mat, så den ikke døde.
Haha,samme her. Styrte fælt på med deneller de, hadde 2
De bæsjet også
Huff ja også sånne tynne tynne armbånd og gjerne 10-15 på en arm
miss sixty buksene var veldig populære sammen med buffalo skoene, men husker de ikke var sååå populære i valdres før etter et år senere ca (bodde litt i toten)
Levis 501 og fruit of the loom hettegenseredoc martens sko <3 hadde tamagochi på førsteåret på videregående!
Februar-14 mamma <3
Tights med forferdelige mønster på var populært her, hadde en med spygrønne og oransje blomster på![]()
Jeg husker jeg hadde 2 buffalo sko, eller de ene var vel strengt tatt fake![]()
Vi er nok fra samme era hører jeg!Leggvarmere utenpå platåskoene husker jeg også var veldig populært.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app