Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser ikke salami og spekemat, og myk&/eller muggost. Drikker ikke kaffe og nesten ikke te. Visste ikke at røykalaks var fyfy før jeg leste på matportalen i går, så nå slutter jeg med det også.
Og så har jeg blitt mye mer kresen når det kommer til grønnsaker, før har jeg bare skåret bort det som er dårlig, men nå går hele gulrota i matavfallsbøtta... blir litt smådårlig av sånt som ser dårlig ut.
Hvordan er det med bløtkokte egg? Er det greit? Også etter at de har gått ut på dato?
Og så har jeg oppdaga at jeg er mer forsiktig med restemat, og f.eks fiskekaker som ble åpna for mer enn et par dager siden. Det er kanskje dumt - men samtidig er det vel bedre å være på den sikre siden?
Det sies at kjøtt bør være gjennomstekt. Men hvis det er filéter, er ikke da bakterier på sidene av kjøttet, og ikke inni? Eller?
Reker kan du helt fint spise, det er skjell og krabbehuset du ikke skal spiseReker kan vi vel spise? Det har jeg spist en god del av i dette svangerskapet? Aldri hørt om noe skummelt i de?
Leste nettopp en plass på nett at salami kan man spise som gravid. Så lenge det var norsk og fra en kjent stor produsent vi lager ikke farlig mat i norge
Er ei her som er microbiolog (eller hva det var) som sa at d ikke er godt nok. Stoler på henne ettersom hun hae mange års utdanning pluss hun kobber med det daglig.Leste nettopp en plass på nett at salami kan man spise som gravid. Så lenge det var norsk og fra en kjent stor produsent vi lager ikke farlig mat i norge