Hva tror dere? Gutt eller jente i magen [emoji1]

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Så lenge spira har det bra så er forsovet kjønn uviktig men det er jo alltids gøy spekulere [emoji1] Hva tror dere at dere får?

Jeg er sykt spent! Er jo mannen sin sæd som bestemmer kjønn, og alle bakover i mannen sin familie har bare gitt gutter [emoji85]! Vi har en gutt fra før, og når vi tok privat ultralyd for å vite kjønnet der lo alle og sa det var bortkasta penger [emoji23][emoji23]. Fordi gutt var selvfølge. Men denne syklusen så hadde vi samleie kun en gang, og det var 4 dager før eggløsning ... og det er jo derfor sjans for jente [emoji1] Hva tror dere? Noen som har erfaringer ift eggløsning og tidspunkt?

Her å er d kunn gutter på mannens side.. så jeg tror vi å får gutt.. vi har hatt ivf så jeg kan ikke gå ut i fra eggløsning[emoji3][emoji3]

Jenta sitter sikkert denne gangen [emoji2] Slik var det hos oss! Bare gutter, plutselig ble jeg gravid med jente, å hun ble første jenta i "søskenbarnflokken" [emoji177]

Fikk en gutt i august 2016 å er nesten 110% sikker på enda en gutt :happy: skal på ultralyd i uke 13 hos en som er super flink på å se kjønn tidlig så blir spennende å se om han kan se noe :angelic:

Har 1 gutt og 1 jente så er litt 50/50 her og samme egentlig i slekten - 50/50. Blir glad uansett, men en jente til hadde ikke skadet ;) Har såååååå mye fine greier etter datternen jeg gjerne skulle brukt igjen, det her er jo siste barnet så siste sjansen å bruke det. Men såklart blir jeg superlykkling om det blir gutt også :) Blir veldig spennende! Jeg var 100% sikker datteren min var en gutt og 100% sikker gutten var jente så magen kan jeg ikke gå etter hehe

Tror det blir gutt :) Har ikke utviklet noen magefølelse så langt under graviditeten, men har liksom alltid bare sett for meg at vår første blir en gutt :happy: Blir litt overrasket, men veldig glad for ei lita jente også :D

Heisann :) da melder jeg meg også inn her. Jeg er helt overbevist om at det er en gutt. Magefølelsen sa : du er søren meg gravid og det er en gutt. Tok test, og jeg er gravid

Sist var jeg sikker på jente og fikk gutt! Er nok en gutt nå tenker jeg [emoji1]

Jeg føler ikke jeg har den sterke følelsenfor hva det blir enda :o

Jeg har kun opplevd EN gang at jeg har våre så sterkt sikker i min intuisjon.
Da var alt spesielt.
Jeg våknet bare av en stemme en morgen kl.07.30 som sa ta en clear blue. Da hadde jeg ikke testet på flere år :o
Jeg hørte på stemmen, og var gravid og da følte jeg bare med hele meg at det var gutt. Og fikk det bekreftet på oul.

Tror det er mere en ønske tenkning om at det skal være gutt nå siden mannen min ikke har fått oppleve, og få en sønn :)
Men for all del jeg blir strålende fornøyd uansett så lenge vi får en vellskapt liten skatt til termin :D

Tror det blir jente i og med at dette svangerskapet er helt ulikt! Men vet også at det kan være samme kjønn selv om svangerskapene er ulike :-) Hadde uansett vært kjekt med en av hver <3

Har en følelse av gutt faktisk, har en av hver fra før så vanskelig å si. [emoji173]Gleder meg [emoji170]

Jeg har en feeling på gutt, men det kan være ønsketenking ettersom vi allerede har ei jente. Men for all del, ei jente er hjertelig velkommen også!

Har en gutt fra før, og dette svangerskapet er overhode ikke likt det andre. Er så dårlig, og tegnene er fryktelig mye klarere denne gangen [emoji15]

Nesten sikker på at det blir gutt, men håper litt på jente siden jeg har to gutter og bare en jente fra før [emoji39][emoji7]

Ganske sikker på at førstefødte blir en gutt. Har liksom alltid hatt det på følelsen. Blir spennende å se på ul om det stemmer.

Holder en knapp på jente, men har ingen sterk følelse, så blir ikke overrasket om det er en gutt :)

Back
Topp