Liker slike navn godt Guttungen har et type gammeldags navn som er ganske sjeldent, elsker det! Blir spennende å finne passende navn til søskenet som forhåpentligvis kommer til sommeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Jeg veit. Akkurat som at jeg dør innvendig når folk gir barna sine nymoderne navn
Jeg prøver ihvertfall å huske på at jenter skal bli kvinner/damer, og gutter skal bli menn. Man er voksen mesteparten av den tiden man bærer navnet sitt Å gå rundt, 40 år gammel, å hete Linus eller Milia blir for meg litt merkelig..
Haha neida. Vi har alle våre preferanser Viktigste er at de har det braJeg dør av det jeg også, jeg er skikkelig kjip i navnvalgene
Haha neida. Vi har alle våre preferanser Viktigste er at de har det bra
Det er sant. Også uansett hvor rare navn jeg mener venna mine har gitt barna sine blir det veldig naturlig etter ei lita stund. Man må bare blir vandt med det. Barnet vokser på en måte inn i navnet sitt hvis du skjønner hva jeg menerDet er sant også er det jo viktig at alke navn blir brukt slik at ikke alle heter det samme
Jeg vet det er inn med gamle navn. Noen kan være fine, men ikke disse. Tror Agnes er et av de styggeste navnene jeg vet.
Godt at smaken er forskjellig! Så heter ikke alle det samme. Jeg må bare også si at jeg reagerer ikke på hva andre kaller barna sine. Jeg er kjempe kresen på navn. Det er få jeg virkelig kunne brukt. Jeg bryr meg ikke hva andre måtte mene om mine navnevalg. Jeg er totalt likegyldig til om andre bruker navn jeg ikke liker. Men hadde mannen min ønsket de til våre barn hadde jeg dødd litt.Synes Agnes er kjempefint jeg
Enig Det forstår jegGodt at smaken er forskjellig! Så heter ikke alle det samme. Jeg må bare også si at jeg reagerer ikke på hva andre kaller barna sine. Jeg er kjempe kresen på navn. Det er få jeg virkelig kunne brukt. Jeg bryr meg ikke hva andre måtte mene om mine navnevalg. Jeg er totalt likegyldig til om andre bruker navn jeg ikke liker. Men hadde mannen min ønsket de til våre barn hadde jeg dødd litt.