hva syntes dere om denne mnd jeg fikk av massøren min *opptatert* igjen!!!

*PoB*

Elsker forumet
jeg har væer  der en gang tidlidligere. og har fått ny time på frdag. i går fikk jeg en mld av han hvor det sto følgende:

hei line
gleder meg til frdagen! jeg lurer på om du ønsker full kropsmassasje ved siden av vi tar samme behandling som sist. dvs rygg, nakke, rompe, beil både femside og bakside, mage, og bryst. gjør det noe for deg og bli massert på f.eks bryst? dette bestemmer du, men det er greit å vite, for da kan jeg lage et opplegg til deg på fredag. jeg har satt av 2 timer til dette så du skal få nok. jeg gleder meg til timen, du var jo en søt og hyggelig jente. hilsen .....

hva syntes dere om denne??

--------------------

nå skrev jeg mld til han.. jeg skrev : avbestiller timen den 17/10 kl 10   line

da fikk jeg til svar :  OK!

-------------------

nå fikk jeg en ny mnd av han:

hei line. håper jeg ikke har skremt deg. ville du hatt time neste fredag igjen, jeg vil ikke mase på deg, men jeg stiller pare et spørsmål.

[&:]

herregud, han gir seg ikke!!![&:]

uff da.. første jeg tenkte var ekkeeeelt[:'(] Vet ikke helt om det er vanlig å få brystmassasje av en massør jeg.. Men virker som denna er liiitt betatt kanskje ?[8|]

Jeg hadde styrt unna en massør som sender så personlige meldinger. Synes det hørtes veldig på kanten ut![&:] Det ga meg en skikkelig ekkel følelse i alle fall[&:]

ehm, bryst, hvorfor skal han massere brystene? Pleier man gjøre det?[&:]
Eg hadde nok ikke ville gjort det nei..
Syns den meld var på kanten ja.

øøø, er det en mannehore du skal til?
puppemassasje??? kan aldri tenke meg at det er vanlig [:'(]

ORIGINAL: Elimor

Jeg hadde styrt unna en massør som sender så personlige meldinger. Synes det hørtes veldig på kanten ut![&:] Det ga meg en skikkelig ekkel følelse i alle fall[&:]

Jepp...

ja syntes det var litt ekkelt jeg også... og hva skal ham med brystene mine og gjøre.. det er jo bare fett der.. eller??[8|][&:]

ORIGINAL: *PodenOgBønna*

ja syntes det var litt ekkelt jeg også... og hva skal ham med brystene mine og gjøre.. det er jo bare fett der.. eller??[8|][&:]

Tror ikke han tenker på puppene dine. Brystet er jo så mye mer enn det, hehe.. Men mld er uansett på kanten. Og over for min, del..

jeg hadde avbestilt timen

Wææææ Jeg tror ikke jeg hadde gått dit [&:][8|] Den var altfor drøy!!

Det finnes jo muskler over og under selve brystene, men uansett å sende en melding der han beskriver hvor søt og grei du er - da synes jeg virkelig han har tråkket over en grense!!!

har fått full kroppsmassasje noen ganger, men de har holdt seg unna rompa og puppene[8|]

gå til timen du, og se hva han mener[8D] kanskje han slenger på lyskemassasje som en bonus[;)]

jeg syntes det var  veldig personelig og uproffesjonelt av en massør å  skrive noe sånt.
hvordan kan man i det hele tatt nyet en massasje når det står en mansgris over deg og sikler. blir helt kvalm av hele fyren[&:][:'(]

måtte bare høre deres mening også, så det ikke bare var meg som overreagerte

Det er ingen muskler i brystene, ingen grunn til å massere der...[&:] Jeg fikk også en skikkelig ekkel følelse av den meldingen, men du har jo truffet ham før og vet best hvordan dette bør tolkes da. Lytt til din egen magefølelse og ta beslutningen selv ut fra den.

Hvis fyren er kjekk å fin å se på, så hadde jeg dratt..[;)] Må jo ha litt spenning i hverdagen..[8D]

Øhm altså, avbestill timen du.. Hadde jaggu meg ikke dratt t timen etter ej sånn mld..[:@][8|]

Dersom meldinga var formulert slik vil jeg si den var litt på kanten. Men en vet aldri, kan hende han er en koselig kar med problemer med å formulere seg. Som ei anna skriver lenger oppe så er jo ikke bryst bare puppan lissom. Tror jeg hadde sendt en mld tilbake og spurt om han kan forklare den brystmassasjen litt jeg, får du et litt på kanten svar tilbake hadde jeg nok vurdert å finne meg en ny massør.
Har ei vennine som drive som massør, og husker når hun studerte faget, jeg ble brukt en del til prøvedukke og pupper og edle deler var veldig viktig å huske å dekke til, kan absolutt ikke huske noe snakk om brystmassasje [&:]

Etter å ha lest oppdateringa di så endrer jeg meg, tror ikke han er en koselig kar med problemer med å fomulere seg. Han er jo helt rar jo!![&:]

han hadde mistet jobben hadde noen "store sjefer" sett den meldingen...
om ikke du har gjort noe som du ikke forteller oss[8D] på forrige time og ikke er med på gamet, så ville jeg holdt meg borte fra den massøren.
kan jo ikke være særiøs for fem flate øre..

usj.. tenk om han er sånn med alle de kvinnenlige kundene sine da??
æsj..

Har vært på massage flere ganger, og kjenner flere som driver med det... pupper blir ALDRI masert. De er veldig nøye med at folk skal føle seg vel. Og de har regler de skal hølde seg til. Men det finnes bryst massage øvelser for pupper, for å finne klumper/brystkreft. 

sign..

Back
Topp