jeg har væer der en gang tidlidligere. og har fått ny time på frdag. i går fikk jeg en mld av han hvor det sto følgende:
hei line
gleder meg til frdagen! jeg lurer på om du ønsker full kropsmassasje ved siden av vi tar samme behandling som sist. dvs rygg, nakke, rompe, beil både femside og bakside, mage, og bryst. gjør det noe for deg og bli massert på f.eks bryst? dette bestemmer du, men det er greit å vite, for da kan jeg lage et opplegg til deg på fredag. jeg har satt av 2 timer til dette så du skal få nok. jeg gleder meg til timen, du var jo en søt og hyggelig jente. hilsen .....
hva syntes dere om denne??
--------------------
nå skrev jeg mld til han.. jeg skrev : avbestiller timen den 17/10 kl 10 line
da fikk jeg til svar : OK!
-------------------
nå fikk jeg en ny mnd av han:
hei line. håper jeg ikke har skremt deg. ville du hatt time neste fredag igjen, jeg vil ikke mase på deg, men jeg stiller pare et spørsmål.
[&:]
herregud, han gir seg ikke!!![&:]
hei line
gleder meg til frdagen! jeg lurer på om du ønsker full kropsmassasje ved siden av vi tar samme behandling som sist. dvs rygg, nakke, rompe, beil både femside og bakside, mage, og bryst. gjør det noe for deg og bli massert på f.eks bryst? dette bestemmer du, men det er greit å vite, for da kan jeg lage et opplegg til deg på fredag. jeg har satt av 2 timer til dette så du skal få nok. jeg gleder meg til timen, du var jo en søt og hyggelig jente. hilsen .....
hva syntes dere om denne??
--------------------
nå skrev jeg mld til han.. jeg skrev : avbestiller timen den 17/10 kl 10 line
da fikk jeg til svar : OK!
-------------------
nå fikk jeg en ny mnd av han:
hei line. håper jeg ikke har skremt deg. ville du hatt time neste fredag igjen, jeg vil ikke mase på deg, men jeg stiller pare et spørsmål.
[&:]
herregud, han gir seg ikke!!![&:]