hva syntes dere om denne mnd jeg fikk av massøren min *opptatert* igjen!!!

Den var på kanten. Jeg er hudpleier og i en kroppsmassasje kan man massere brystmusklene, det er faktisk veldig deilig for man er ofte anspent der. Jeg bruker da håndkle over brystene og tar veldig hensyn til kundene, men herligheten, tror kanskje jeg hadde avbestilt den timen altså.

ORIGINAL: Elimor

Jeg hadde styrt unna en massør som sender så personlige meldinger. Synes det hørtes veldig på kanten ut![&:] Det ga meg en skikkelig ekkel følelse i alle fall[&:]

Ang. det med spørsmål om å masere brystene dine, så er det helt normalt spørsmål når man skal ha full kroppsmassasje. MEN! Det at han skriver en så personlig mld, og til og med skriver at du var en søt jente, gjør at jeg hadde avbestilt tvert!!! [:'(] Og sagt i fra til arbeidsgiveren hans hvis han ikke var selvstendig næringsdrivende!

der hadde jeg ALDRI satt min fot igjen. det der er ikke proft i det hele tatt.
Jeg tror jeg hadde vist meldingen til sjefen hannes for å være ærlig.

ORIGINAL: Thothamon..

der hadde jeg ALDRI satt min fot igjen. det der er ikke proft i det hele tatt.
Jeg tror jeg hadde vist meldingen til sjefen hannes for å være ærlig.

Huff, for en creapy melding!! [:'(]
Jeg hadde aldri tatt den timen! Hadde sendt melding tilbake om at jeg ikke hadde kommet på hverken  denne timen eller senere! Også hadde jeg heller funnet en annen massør! Æsj, ekkel fyr da! Han gikk over en grense der, synes jeg!

Jeg hadde styrt unna en massør som sender så personlige meldinger. Synes det hørtes veldig på kanten ut! Det ga meg en skikkelig ekkel følelse i alle fall

signerer denne

ehm... manwhore!!!!

Send ham en melding hvor du sier hvorfor du avbestilte. Det er bare fair, tross alt.

uprofesjonellt! om du ønsket massasje av brystmuskel hadde du sagt det..er forskjell på brystmuskel og selve brystet!!! æsj så ekkelt! driver han selv? hvis ikke hadde jeg klaget til arbeidsgiver.. ta vare på meldingene tilfelle det utvikler seg og du ønsker å gå videre med det til politiet.

ehhh seriøst.....tror jeg hadde funnet meg en ny massør jeg

ja han er ikke riktig god han der tror jeg..  den siste mld beviser jo bare at han ville noe mere.. hvis han hadde ment at den første mld var uskyldig hadde han ikke skrevet den siste mld...

ORIGINAL: *PodenOgBønna*

jeg har væer  der en gang tidlidligere. og har fått ny time på frdag. i går fikk jeg en mld av han hvor det sto følgende:

hei line
gleder meg til frdagen! jeg lurer på om du ønsker full kropsmassasje ved siden av vi tar samme behandling som sist. dvs rygg, nakke, rompe, beil både femside og bakside, mage, og bryst. gjør det noe for deg og bli massert på f.eks bryst? dette bestemmer du, men det er greit å vite, for da kan jeg lage et opplegg til deg på fredag. jeg har satt av 2 timer til dette så du skal få nok. jeg gleder meg til timen, du var jo en søt og hyggelig jente. hilsen .....

hva syntes dere om denne??

--------------------

nå skrev jeg mld til han.. jeg skrev : avbestiller timen den 17/10 kl 10   line

da fikk jeg til svar :  OK!

-------------------

nå fikk jeg en ny mnd av han:

hei line. håper jeg ikke har skremt deg. ville du hatt time neste fredag igjen, jeg vil ikke mase på deg, men jeg stiller pare et spørsmål.

[&:]

herregud, han gir seg ikke!!![&:]

Haha, jeg ler meg i hel!!
Er det virkelig mulig!!!
Fy f**n for en dust!!![:'(]

ORIGINAL: S@ra

Wææææ Jeg tror ikke jeg hadde gått dit [&:][8|] Den var altfor drøy!!

Herregud! Gir han seg ikke............[&:][&:] knekte sosiale antenner kanskje!!

hadde aldri mere vist meg der... Fysj så utrolig useriøst av en som har dette som jobb.

Er jo tydelig at han ikke gir seg heller, så hadde bare droppet å svare videre på meld, uansett om han sender mange mange meld videre, så gir han seg tilslutt..

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Hva slags massør er han?

Hawaiisk massasje er faktisk helt vanlig med massasje av bryst og slikt, og da er det vanlig å spørre de spørsmålene. Men han går iallfall frem på feil måte.

Hawaiisk eller ikke, den der var bare så alt for langt over kanten!!! [:'(][:D] Nehh...skaff deg ny massør du! Han der er "up to no good"! [:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Elimor

Jeg hadde styrt unna en massør som sender så personlige meldinger. Synes det hørtes veldig på kanten ut![&:] Det ga meg en skikkelig ekkel følelse i alle fall[&:]

ORIGINAL: ~SannaMor~

uff da.. første jeg tenkte var ekkeeeelt[:'(] Vet ikke helt om det er vanlig å få brystmassasje av en massør jeg.. Men virker som denna er liiitt betatt kanskje ?[8|]

Back
Topp