Jeg tenkte alltid at jeg skulle gjøre som mamma og være ferdig med å få barn før jeg var 30, men her sitter jeg 31 år gammel og gravid med første barnet. Traff jo ikke mannen i mitt liv før jeg var 29
For min del så tenker jeg at når man er over 45, så begynner det kanskje å bli litt sent. Men samtidig, hvis man er ung i kropp og sinn, så hvorfor ikke? Og hvis man jobber for å få et barn når man er så godt voksen, så er det jo er utrolig etterlengtet barn som kommer til å få så mye kjærlighet.
For min del så tenker jeg at når man er over 45, så begynner det kanskje å bli litt sent. Men samtidig, hvis man er ung i kropp og sinn, så hvorfor ikke? Og hvis man jobber for å få et barn når man er så godt voksen, så er det jo er utrolig etterlengtet barn som kommer til å få så mye kjærlighet.
og den fikk jeg LENGE! Kan fortsatt få den kommentaren faktisk fra foreldre til mine barna venner. Eller den ‘hvor gammel er du egentlig?’ Ah.. voksen nok! 

Gir oss ikke nå.
Jeg er samme alder og vurdere Medicus for videre forsøk (etter 6 stk. i det offentlige). Er du fornøyd med Medicus? Og kan jeg spørre hvilken hormonstimuli du fikk? Jeg har hørt at vi som er litt eldre trenger skikkelige doser - er nå litt redd for at jeg ikke har fått det ved tidligere forsøk
morsomt for ungene med veldig spreke unge besteforeldre. De andre besteforeldrene er i 60 årene og er mye mer sliten og orker ikke for mye