Hva syns dere smaker annerledes? Blitt hekta på noe?

Klarer ikke noe søtsaker i det hele tatt, magen vrenger seg bare jeg tenker på sjokolade! Fiskekaker klarer jeg ikke, det gikk faktisk i søpla en dag jeg prøvde det til middag.

Fysen på junk food, hamburger, pommes frittes, pizza. Ostesmørbrød! Og også friske frukt, klementiner og plommer må jeg ha hver dag!

Mye morsomt her ;)
Jeg har generelt lite lyst på middag, utenom hjemmelaga pizza. Mest lyst på havre Wasa knekkebrød. Ellers har jeg et kjempebehov for melk og vann (med isbiter helst), og lite lyst på Pepsi Max som ellers går ned på høykant!!

Klarer ikkje kaffi, ikkje latte engang. Iskaffi går ned. Dilla på sure klementiner og appelsinjuice ☺

Fått avsmak på kaffe og light-brus. Fullstendig hekta på mat med smeltet ost. Pizza, pai og ostesmørbrød:) :) og appelsinjuice med fruktkjøtt! NAM! :)
Jeg er helt motsatt! Blir kvalm bare av lukten av smeltet ost :p Og lengter til helgen hvor jeg kan unne meg litt light brus :) Ellers har jeg fått helt dilla på kanel! Merkelig hvor mye frukt som plutselig smaker godt med et lite kanel dryss :p

Blir skikkelig kvalm av lukten av kokende tomatsaus, derfor ikke spesielt fristende med lasagne, pasta bolognese eller hjemmelaget tomatsuppe.
Ellers er jeg veldig glad i min nye fastlege; dr. oetker, kan spise en hel mozzarella pizza alene opptil flere ganger i uken :happy:

Klementiner!!! ❤❤❤ må ha det hver dag! Ellers har jeg tatt avstand fra brus og snop, får så utrolig dårlig samvittighet når jeg spiser det :-D også blir det for søtt rett og slett.

Blir skikkelig kvalm av lukten av kokende tomatsaus, derfor ikke spesielt fristende med lasagne, pasta bolognese eller hjemmelaget tomatsuppe.
Ellers er jeg veldig glad i min nye fastlege; dr. oetker, kan spise en hel mozzarella pizza alene opptil flere ganger i uken :happy:

ja men det er godt det også:) mozzarella er herlig

Klarer ikke noe søtsaker i det hele tatt, magen vrenger seg bare jeg tenker på sjokolade! Fiskekaker klarer jeg ikke, det gikk faktisk i søpla en dag jeg prøvde det til middag.

Fysen på junk food, hamburger, pommes frittes, pizza. Ostesmørbrød! Og også friske frukt, klementiner og plommer må jeg ha hver dag!

det er helt utrulig hvilke lyster man får i svangerskapet.:)

Alt smaker igrunn godt, men nudler takler jeg ikke lukten av denne gangen :bag: er ikke stort savn så klarer meg fint uten ;) åååh jeg fikk også lyst på grønnsaker og dip :woot: og pulverpadder:p

Må ha noe salt, elsker salt! Egg med salt på, hockey pulver, ifa, salt smågodt lakris... ekke bra med mye salt, med guri så godt det er

Jeg klarer ikke drikke kaffe og pepsi max lenger! Og det er så rart for jeg har alltid kost meg med kaffe og elsket brus. Nå går det i melk og vann ;)

Matlysten er generelt dårlig pga kvalme og oppkast, så har ikke noe spesielt her ennå.

** Jo, jeg har spist mye mer egg i det siste enn jeg pleier, så det må jo være noe :)

Back
Topp