Hva syns dere smaker annerledes? Blitt hekta på noe?

Takler ikke smaken av grønnsaker lenger :( Og fått helt dilla på Villa Farisbrusen :p Kjente lukta av kontaktlim i går, og fikk såååå lyst til og smake på det :p

Ved forrige svangerskap kjøpte jeg meg en parfyme i uke 4 som jeg virkelig ikke klarte lukten av fra uke 7 ca, den parfymen har jeg aldri likt i ettertid og dette er tre år siden og den har fortsatt vært like stygg, helt til nå! Nå syns jeg plutselig den er god igjen :D Ellers har jeg ikke merket noe forskjell.

Har heldigvis ikke lyst på sjokolade lenger :D Håper det holder seg sånn! Kunne spise det hver dag før...

Jeg har også fått en annerledes smak i munnen på en måte.. Har ikke spydd en eneste gang- men kjenner jeg blir kvalm hver kveld. Da hjalp det i dag med is-te og potetgull.

Med førstemann hadde jeg dilla på kanelboller, saftis og m&m, det var det eneste som hjalp mot kvalmen :wacky: Men i uke 20 ble det kyllingsalat som ble favoritten, og alt det søte orket jeg ikke mer av! Jeg orket heller ikke lukten av stekt mat...

Nå har jeg litt dilla på pops, kylling og fisk er det jeg foretrekker til middag om dagen... helst litt syrlig smak (sitron og salt).
Ellers drikker jeg rød saft med kokende vann, for det er jo mye bedre enn te :p

Med første mann hadde jeg helt dilla på riskrem :D hahah ikke bra, hittil har jeg bare merket at den energi-baren jeg pleier å ta som mellommåltid smaker kjempe vondt. Kasta nesten opp jeg :p

Jeg er blitt veldig saltsugen. Jeg har generelt vært mye søtsugen, men det gir meg ikke det samme som før. Jeg får liksom ikke nok salt! :O Frister ikke så mye med youghurt og havregryn som jeg egentlig pleier å spise hver morgen.

Jeg synes skinke smaker som marsipan (liker ikke marsipan) og alt med sterke lukter det styrer jeg unna gitt.. Salt og surt godteri, kyllingpanini og litago frister veldig for tiden! :-D

Dilla på klasetomater. Og det MÅ være riktige klasetomater :))

Med første ble jeg kvalm om jeg kjente lukten av potetball og tacograteng(elsket det før, klarer det bare ikke etter den graviditeten) og jeg Måtte ha søppeldynga drops og nystekte rosinboller, bakte ett par ganger i uken.
Med nr2 ble jeg kvalm av lukten og smaken av hvit pizza. Greier å spise det igjen nå heldigvis! Måtte ha isbiter, knaske knaske til alles fortvilelse,

Denne gangen merker jeg ingenting enda, annet enn at jeg må ha ett glass pepsi max på kvelden etter barna er lagt. Så holder det utrolig nok med en håndfull potetgull eller ett par smågodt. Har ikke noe særlig søtsug

Skikkelig dilla på tomatsuppe og melk MÅ jeg ha hver dag, helst sjokolademelk, men prøver å holde meg unna det:) har alltid spist mye makrell i tomat, men det blir jeg kvalm av nå. Går mye i knekkebrød med baconost. Og nå fikk jeg skikkelig lyst på ridderost:p

Jeg er egentlig veldig glad i solo og solo pluss,nå synes jeg at det slett ikke smaker godt. Fisk har jeg heller ikke lyst på,må tvinge meg selv til å spise det... Og blir kvalm av sjokolade,jeg som egentlig er en ordentlig sjokolademoms!

Jeg går rundt med pappsmak i munnen konstant for tiden!

Klarer ikke snop lengre, ikke sjokolade en gang som jeg egentlig elsker!!

Det går mye i friske grønnsaker og salater og en del frukt. Det må være noe friskt noe på en måte;)

Vil ikke ha godteri, men elsker hvitost. Det spiser jeg nesten ikke til vanlig :p Kaffe er ikke like godt heller

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble veldig overrasket når jeg synes tanken på sjokolade var frastøtende i dag....spiste senest i går :happy:
Ellers er det ting jeg fortsatt ikke klarer etter forrige svangerskap (tror jeg spiste for mye av det i perioden jeg var litt uggen); det er fettfri yoghurt, polarbrød og koffeinfri te

Har ikke fått dilla på noe enda og heller ikke endret smak tror jeg:D men I forige svangerskap hadde eg dilla på sjokolade og sjokomelk. Håper å slippe den denne gang uff.

Jeg har begynt å like te fremfor kaffe. Aldri skjedd før...

Back
Topp