Hva synes du om merkeklær til barn?

En tråd i 'Livet med barn fra 5 år og oppover' startet av Moderator Camilla, 7 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykke i September Gift med forumet Septemberlykke 2015

Det spørs helt på hvordan klær. Hverdagsklær bruker vi ikke penger på merker på ungen. Om vi får i gave eller finner en ting som vi veldig gjerne vil kjøpe og trenger, så ja. Men ikke bare for å kjøpe. Men yttertøy skal være av kvalitet for å sikre en god, varm og tørr unge. Så der vil vi sikkert velge et merke etterhvert ;)

2. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Kommer an på hva som menes med merkeklær. Kjøper feks reima. Men helt sinnsykt overprisede klær og ting er bare latterlig å bruke penger på synes jeg. Har du for mye penger så bruk det på veldedighet el istedet

• Liker Liker x 1
  3. Kalaho Forelsket i forumet

Ja, klart at de som har "for mye" penger skal gi overskuddet sitt til veldedighet og ikke bruke det på det de selv vil - feks merkeklær ;)

• Liker Liker x 1
  4. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Ja først meg selv og så meg selv vettu...lenge leve luksus og egoisme ;) Hadde aldri klart å sløse unødvendig mye med penger når jeg vet mange ikke har til nødvendige ting en gang

• Liker Liker x 1
  5. Kalaho Forelsket i forumet

Ja, stakkars dem som har råd til å bruke av pengene de selv har tjent, for noen egoister. Jeg er helt klart for å støtte veldedige organisasjoner og gir såpass mye iløpet av et år at sover rimelig godt om nettene :) MEN om jeg vil, jeg sier ikke at jeg gjør eller har mulighet, kjøpe merkeklær til min datter eller meg selv for den saks skyld, så synes ikke jeg at andre mennesker skal gi meg dårlig samvittighet for det. Og tenk hvor kjedelig verden hadde vært om alle skulle gått med samme klær ;)

• Liker Liker x 1
  6. Salvia Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Julibarna2014

Dette.

7. winterberry Gift med forumet *MIA*

Folk får gå i hva de vil for meg :)
    Her er det en salig mix av alt.
    Det jeg ser på er kvalitet, og legger ofte merke til hva som har blitt best i test.
    Jeg er veldig glad i design som har flere str i samme plagg. Om de plaggene er av god kvalitet, så sparer jeg penger i lengden på å kjøpe dem.

8. Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsmellows-15 Septembergull'17 VIP Februarlykke 2015

Enig med deg. kvalitet er viktig

9. Kengu Forumet er livet VIP

Vel av de jeg kjenner så gir de fleste til flere veldedige organisasjoner også. Det ene behøver ikke utelukke det andre!

10. Boblefrua Forumet er livet

Jeg er selv glad i merkeklær, så det blir jo noe klær til barna også. Hva andre mener om det bryr jeg meg svært lite om.

Jeg kjøper det tøyet jeg syns er finest, og da havner jeg ofte i disse butikkene.

• Liker Liker x 2
  11. attpåklattnr2 Gift med forumet

Nei jeg passer på å kjøpe klær i vanlig prisklasse til de blir tenåringer og begynner å ønske seg dyrere ting ;)

12. Lilly85 Gift med forumet

Enig.:)

13. Lillemy. Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Desemberskattene 2014

Ikke nødvendig

14. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Enig!

15. karma1 Flørter med forumet

Må vel innrømme at dattr mi kun har pysjet og truser fra hm,alt annet er fra memini.pompdelux,noa noa.angulus .mini a tire osv..men merke spiller ingen stor rolle så lenge jeg liker klærne.liker duser farger uten hello kitty på,jo da hun har newbie også ,det er jo fra kappahl :) bryr meg lite om hva andre mener om det,min hobby,mitt liv,mine penger...

• Enig Enig x 1
  16. Mom21 Flørter med forumet

Jeg syntes at alle foreldre kan velge hva de vil at deres barn skal gå i! Men får meg er H&M likegod som en dyr merke bukse! Jeg mener ingen burde se ned på de som ikke går med merkeklær!

17. Babyglede Elsker forumet

Eg og kjøper merkeklær pga kvalitet, ikkje fordi det er merke.

Men så bur eg og på ein plass der dress fra felleskjøpet er heilt normalt, mens vesker til 10 000 blir brukt av turister. :p

18. Boo snuffs

jeg har kjøpt endel merkeklær til vår september gutt. allt unntatt 1 body er kjøpt på salg & kostet meg ikke mer enn å gå på POP fex. det aller meste er kjøpt på pop, h&m, cubus, kappahl. lager 365 (svensk billig butikk). har valgt å blande de vanlige merkene med noe designer, på samme måte som jeg gjør i min egen garderobe. bodyen til 400 kr fra benetton kan helt fint brukes sammen med buksa til 79 kr fra newbie ;) på samme måte som jeg bruker jeans til 99 kr sammen med sko til 5000 eller veska til 6000 om jeg føler for det :p har kosa meg masse med å lete fram de beste tilbudene på merke klær & bestilt det jeg har hat lyst på, benytter meg storsett alltid av salgs kategorien & tibudskoder om jeg finner noen & da blir det ikke så mye dyrere likevell. handler ikke i fysiske butikker om det ikke er salg.

19. MarcusMamma Forumet er livet

Om noen vil kjøpe det er det bryr jeg meg ikke. Folk velger der de vil. Jeg kjøper ikke det. Syntes de vokser for fort og ødelegger der for fort til at jeg gidd. Kjøper heller flere billige plagg. Om noen kjøper merkeklær til barna mine bruker de det. Kjøper også klær i Tyrkia som ser ut som merker men er fake men det er fordi jeg syntes de er tøff, god kvalitet og kjempe billig. Opp til hver enkelt men ingen får noe status i mine øyne pga merkeklær altså.

20. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Så greit at du skriver det! Signerer!

Del denne siden