hva synes dere

UllaBritt

Glad i forumet
om da damene dro?[:D]

og hva synes dere om trøndersken?[;)]
er det helt greit, eller virker det skikkelig harry liksom?

æ kjenne at æ skjemmes litt av å sjå d nemlig[;)][:D][:D][:D]

nei fy!! Ska da vel itj sjæmmes tå trøndersken!! [;)]
Hilsen stolt trønder... (som er skapbokmåler i tillegg....)[8D]

ORIGINAL: snap

NEINEINEI!![:)]
æ skjemmes itj av trøndersken nej, men æ synes det e flaut å sjå sånn norske reality program uansett, og ekstra flaut bli d når det bli trøndersk [;)]
skjønne?[8|]

ORIGINAL: UllaBritt

NEINEINEI!![:)]
æ skjemmes itj av trøndersken nej, men æ synes det e flaut å sjå sånn norske reality program uansett, og ekstra flaut bli d når det bli trøndersk [;)]
skjønne?[8|]

Syns at det blir liksom litt ekstra swong over programmet da!! Synes at aill program i hele verden bør være, eventuelt dubbes på trøndersk!! Da hadde verden vært et bedre sted! [;)] Værtfaill my artiar...hehe..

leeeeeeeeer meg ihjæl!!! morsomt å se hvordan mennene takler å være hjemme alene med barna!!!

Syns at det blir liksom litt ekstra swong over programmet da!! Synes at aill program i hele verden bør være, eventuelt dubbes på trøndersk!! Da hadde verden vært et bedre sted! [;)] Værtfaill my artiar...hehe..

hærregud, einn han på ica da...fått kake,mått gå på lagere for det kom en tåre[:D][:D] 
snakk om tøffel sei du?

Æ flire mæ ihjæl av han æ,
-det var vel vær når han kom heim te tomt hus
-The show must go on

Men ang trøndersken så synes æ enkelte oppi der snakke vel fin-trøndersk da, spørs om dæm trondhjemme-opp litt for tv sin skyld[:-]

ORIGINAL: Nina*Pina

hærregud, einn han på ica da...fått kake,mått gå på lagere for det kom en tåre[:D][:D] 
snakk om tøffel sei du?

-The show must go on

Men ang trøndersken så synes æ enkelte oppi der snakke vel fin-trøndersk da, spørs om dæm trondhjemme-opp litt for tv sin skyld[:-]

ja hain ICA kailln va litt spesi, va no søyi så kleimi hain va syns æ [;)]
trur itj min samboer had savna mæ så my for å sei d sånn[;)][;)]

åsså flira æ litt da hu dama sa: gla i dæ, så sa han: I LIGE MÅDE!!!  [:D][:D]

snakk om tøffel sei du?

-The show must go on

ja hain ICA kailln va litt spesi, va no søyi så kleimi hain va syns æ [;)]
trur itj min samboer had savna mæ så my for å sei d sånn[;)][;)]

åsså flira æ litt da hu dama sa: gla i dæ, så sa han: I LIGE MÅDE!!!  [:D][:D]

haha, hadd min virri sånn hadd æ fått fnatt...[;)]

Veit du ka? Syns det er så kjekt å få høyre litt andre dialekter på tv enn østlandsk.. beklagar, men so e da!! hehe!! Men syns godt det kunne vert litt meir hardingdialekt på tæven òg!!

snakk om tøffel sei du?

-The show must go on

Hainn va no rååååsøt da..haha Dær'n satt atme hjerteputa si!!![:)] Tøffel ja... sambo har aldri i verden komme te å sotte sånn på tv...haha

ORIGINAL: trillemy

Veit du ka? Syns det er så kjekt å få høyre litt andre dialekter på tv enn østlandsk.. beklagar, men so e da!! hehe!! Men syns godt det kunne vert litt meir hardingdialekt på tæven òg!!

bra det e bare æ som syns d e litt rart da [;)]
men hardingdialekt e det jo massevis av!! ijaffal på jakten på kjærligheten, trur aill derre bøndern kjæm derifra æ [;)][:)]
[8|]

bra det e bare æ som syns d e litt rart da [;)]
men hardingdialekt e det jo massevis av!! ijaffal på jakten på kjærligheten, trur aill derre bøndern kjæm derifra æ [;)][:)]
[8|]

Ja, var jo kun 1 harding der då.. [8D] trur eg lyt hive samb på dør og melde meg på jakten på kjærleiken!! haha!! Meg og "mitt" gardsbruk!! hihi!! [8D] nei hadde ikkje klart det...

Ja, var jo kun 1 harding der då.. [8D] trur eg lyt hive samb på dør og melde meg på jakten på kjærleiken!! haha!! Meg og "mitt" gardsbruk!! hihi!! [8D] nei hadde ikkje klart det...

synes du må finne en annen grunn til å gå ifra samboern enn fordi at du vil at hardinger skal på TV [;)]

kanskje et annet program hadde vært noe[8|]

snakk om tøffel sei du?

-The show must go on

Huff, æ blir flau bære æ tenke på han.. Må omtrent gjøm mæ bak puta når han e på skjermen for det e så flaut! 

Va itj bære bære å legg på telefon heller...[:D]

ORIGINAL: rocky.

snakk om tøffel sei du?

-The show must go on

Huff, æ blir flau bære æ tenke på han.. Må omtrent gjøm mæ bak puta når han e på skjermen for det e så flaut! 

Va itj bære bære å legg på telefon heller...[:D]

huff jaaaa, æ e så eni [;)][:D][:D]
for en type, æ had puta klar æ ja[;)]
ska vel bli my flaut å sjå på derre serien der framover vil æ tru [8D]

synes han rett og slett var sweet jeg:) hehe

gøy å se åssen pappa`ene "klarer" seg selv[:D][:D]

Kommer fra nabokommunen jeg, og blir overrasket over hvor "pent" de snakker på tvprogrammet. Men så viser det seg jo at 3 av de som blir filmet, kommer fra Trondheim da..[8|]
Synes det er bedre å høre den dialekta derifra, enn fin-trøndersk på tv, da blir jeg "flau"...[:D]

ORIGINAL: Miss Hønemor

Kommer fra nabokommunen jeg, og blir overrasket over hvor "pent" de snakker på tvprogrammet. Men så viser det seg jo at 3 av de som blir filmet, kommer fra Trondheim da..[8|]
Synes det er bedre å høre den dialekta derifra, enn fin-trøndersk på tv, da blir jeg "flau"...[:D]

hvor er du ifra da?[8|] du e bare en skap-tronhjemmer du ailtså? [;)]
kjenne du nån av dæm eller? [:D][:D]
litt eni me dæ at d e likar me skikkelig dialekt enn fin-trønder ja [:D][:D]

ORIGINAL: Cinnamon Girl

Så ikke på, kom hjem fra shopping i halv ni-tida. [:)]

shopping!!!
e du shoppe gal eller?[8|][8D]
shopping i går, og ikea family spørsmål i dag... [&:]

mene, ka shoppa du da ? [;)]

du gikk glipp av nå av ikke sjå den episoden altså, du får sjå den i reprise i helga [;)]

Back
Topp