Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snap
nei fy!! Ska da vel itj sjæmmes tå trøndersken!! [;)]
Hilsen stolt trønder... (som er skapbokmåler i tillegg....)[8D]
ORIGINAL: UllaBritt
ORIGINAL: snap
nei fy!! Ska da vel itj sjæmmes tå trøndersken!! [;)]
Hilsen stolt trønder... (som er skapbokmåler i tillegg....)[8D]
NEINEINEI!![:)]
æ skjemmes itj av trøndersken nej, men æ synes det e flaut å sjå sånn norske reality program uansett, og ekstra flaut bli d når det bli trøndersk [;)]
skjønne?[8|]

ORIGINAL: Nina*Pina
hærregud, einn han på ica da...fått kake,mått gå på lagere for det kom en tåre[:D][:D]
snakk om tøffel sei du?
Æ flire mæ ihjæl av han æ,
-det var vel vær når han kom heim te tomt hus
-The show must go on
Men ang trøndersken så synes æ enkelte oppi der snakke vel fin-trøndersk da, spørs om dæm trondhjemme-opp litt for tv sin skyld[:-]
hærregud, einn han på ica da...fått kake,mått gå på lagere for det kom en tåre[:D][:D]
snakk om tøffel sei du?
-The show must go on
Men ang trøndersken så synes æ enkelte oppi der snakke vel fin-trøndersk da, spørs om dæm trondhjemme-opp litt for tv sin skyld[:-]
ja hain ICA kailln va litt spesi, va no søyi så kleimi hain va syns æ [;)]
trur itj min samboer had savna mæ så my for å sei d sånn[;)][;)]
åsså flira æ litt da hu dama sa: gla i dæ, så sa han: I LIGE MÅDE!!! [:D][:D]

snakk om tøffel sei du?
-The show must go on

Dær'n satt atme hjerteputa si!!![:)] Tøffel ja... sambo har aldri i verden komme te å sotte sånn på tv...hahaORIGINAL: trillemy
Veit du ka? Syns det er så kjekt å få høyre litt andre dialekter på tv enn østlandsk.. beklagar, men so e da!! hehe!! Men syns godt det kunne vert litt meir hardingdialekt på tæven òg!!
ORIGINAL: trillemy
Veit du ka? Syns det er så kjekt å få høyre litt andre dialekter på tv enn østlandsk.. beklagar, men so e da!! hehe!! Men syns godt det kunne vert litt meir hardingdialekt på tæven òg!!
bra det e bare æ som syns d e litt rart da [;)]
men hardingdialekt e det jo massevis av!! ijaffal på jakten på kjærligheten, trur aill derre bøndern kjæm derifra æ [;)][:)]
[8|]
ORIGINAL: trillemy
Ja, var jo kun 1 harding der då.. [8D] trur eg lyt hive samb på dør og melde meg på jakten på kjærleiken!! haha!! Meg og "mitt" gardsbruk!! hihi!! [8D] nei hadde ikkje klart det...
snakk om tøffel sei du?
-The show must go on
ORIGINAL: rocky.
snakk om tøffel sei du?
-The show must go on
Huff, æ blir flau bære æ tenke på han.. Må omtrent gjøm mæ bak puta når han e på skjermen for det e så flaut!
Va itj bære bære å legg på telefon heller...[:D]
ORIGINAL: Miss Hønemor
Kommer fra nabokommunen jeg, og blir overrasket over hvor "pent" de snakker på tvprogrammet. Men så viser det seg jo at 3 av de som blir filmet, kommer fra Trondheim da..[8|]
Synes det er bedre å høre den dialekta derifra, enn fin-trøndersk på tv, da blir jeg "flau"...[:D]
ORIGINAL: Cinnamon Girl
Så ikke på, kom hjem fra shopping i halv ni-tida. [:)]