hva synes dere

ORIGINAL: Cinnamon Girl

Fant ut at E bare hadde 2 bodyer i str 74 pluss at det begynte å bli tomt i den siste refillen til bleiebøtta, så da hadde jeg et påskudd for å dra på Barnas Hus og HM, blant anna. [:D] Ble en del ting til han og litt til meg selv. [:)] Når det gjelder den episoden, så fikk jeg akkurat masse info fra mamma, helt ufrivillig. [8D] Hun var en smule oppgitt over han butikksjefen som hele tiden måtte gråte en skvett. Spørs om jeg ikke må se hva det er det er snakk om. [;)]

da synes æ det va helt ok me shopping, stakkars liten E, nesten så han mått ha gått naken han da stakkars....[:(][:(][;)]
så bra du tok ansvar å shoppa litt!![:)] (regne me du ikke va tung å be)
glede mæ t å sjå han på fredag, da e han vel bra fin i ny kelian sin [;)]

ORIGINAL: Nina*Pina

hærregud, einn han på ica da...fått kake,mått gå på lagere for det kom en tåre[:D][:D] 
snakk om tøffel sei du?

Æ flire mæ ihjæl av han æ,
-det var vel vær når han kom heim te tomt hus
-The show must go on

Men ang trøndersken så synes æ enkelte oppi der snakke vel fin-trøndersk da, spørs om dæm trondhjemme-opp litt for tv sin skyld[:-]

Æ får lyst t å fillerist han. Han må da for farsken nyt dæm ti dagan alein å rot å hiv rundt sæ. Om nån år angre han sikert på at han itj nyta det mer. Kjenne æ får dobbelsidig angst å indre uro av sånne mannfolk.
jesus kraist si æ bare!!  ska vedd ræva mi på at han frir t a når hu kjæm hjem

Back
Topp