Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle er kjempefine. Vi har samme navneamak.
Liker Alva og Una best, men holder en knapp på Una siden det er mest spesielt. Synes at Alva har blitt mer vanlig, har det ikke hatt et opprykk på topplisten det siste året?
Una er jo svært sjeldent, mens jeg også føler at Alva er mer "kjent". Kanskje nettopp derfor?Alle er kjempefine. Vi har samme navneamak.
Liker Alva og Una best, men holder en knapp på Una siden det er mest spesielt. Synes at Alva har blitt mer vanlig, har det ikke hatt et opprykk på topplisten det siste året?
Ja, veldig klar over at Alma klatrer. Det heter nemlig datteren vår. Vi trodde vi var veldig originale i 2013 da det ble bestemt, men det var visst flere som tenkte liktMulig jeg tar feil nå, men tror kanskje du tenker på Alma. Det er hvertfall på topplista nå
.

Ja, veldig klar over at Alma klatrer. Det heter nemlig datteren vår. Vi trodde vi var veldig originale i 2013 da det ble bestemt, men det var visst flere som tenkte liktMen skjønner jo det da, det er jo et nydelig navn. Hihi.
Trodde Alva lå hakk i hel, men det gjorde det visst ikke.
Alva er mer vakkert og litt «skjørt» synes jeg (tenker på en alv... hehe), mens Una er både fint, edgy og kult.
Ronja er også fint og kult, men enig med deg om st det blir litt hardt. (Som de fleste jentenavn som starter på R.)