Hva strikker du på?

4991adfd39250d2c4c29721f8e24751b.jpg


Dette strikker jeg på i dag! Frynsete sjal av Marte helgetun. :)
 
Vurderer veeeeldig sterkt å begynne på en emblahals nå da. Gidder ikke arm to i påfugl i dag gitt. [emoji23] Snakk om hatprosjekt. Regner med dere alle har fått det med dere nå da [emoji23][emoji23]
 
Vel. Jeg starta på emblahalsen. Ferdig med selve halsdelen. Får ta en annen dag nå når alt skal bli slått ut over skuldra og mønsteret.

Må vel nesten prøve å sove igjen...
 
Skal snart stå opp og ferdigstille nøtteskjellkysa, håper bare de to gutta mine sover litt til [emoji6] er så deilig med lørdagsmorra i fred en stund. Venter på mønster til en cardigan jeg skal strikke, og har tre gensere og to sjal til på pinnene...men vil helst strikke mer til baby [emoji51]
 
Jeg har strikket 43% av lengden på frynsete sjal, og har mål om 50% i dag før jeg skal legge opp en KJOLE TIL MEG SELV[emoji79][emoji85] trenger litt glattstrikk for å ikke bli gæren i nakken og ryggen.
 
Kjennes veldig lett og mykt ut ja. Men blir sprø. Aldri mer ! [emoji23][emoji23]

Er til svigermor til jul da [emoji14] Så jeg får prøve den. Men ikke gå med den haha
Helt krise. Verdt det til slutt. Kan hjelpe å bytte pinner da, litt mindre trått på metallpinne enn bambus/tre.
 
Jeg har strikket 43% av lengden på frynsete sjal, og har mål om 50% i dag før jeg skal legge opp en KJOLE TIL MEG SELV[emoji79][emoji85] trenger litt glattstrikk for å ikke bli gæren i nakken og ryggen.
Hvilken kjole?
 
Helt krise. Verdt det til slutt. Kan hjelpe å bytte pinner da, litt mindre trått på metallpinne enn bambus/tre.
Har metallpinne som rundpinne. Bambus på strømpepinne da. Og syns strømpepinnene var bedre enn rundpinnen. Gikk bedre da. Men brukte ikke 5. La opp på 3 siden det er så store pinner. Er jo ikke mange maskene på hver pinne. Ble klussete med å legge opp på 4 da [emoji14]
 
Akkuratt nå er det en Løvfallkardigan til meg selv, og en kjøkkenklut til min mor.
 
Holder på med en genser til mannen mens jeg planlegger hva jeg skal strikke videre til lille i magen som kommer i november :)
 
Buksen på bildet :)

IMG_7116.JPG
 
Har metallpinne som rundpinne. Bambus på strømpepinne da. Og syns strømpepinnene var bedre enn rundpinnen. Gikk bedre da. Men brukte ikke 5. La opp på 3 siden det er så store pinner. Er jo ikke mange maskene på hver pinne. Ble klussete med å legge opp på 4 da [emoji14]
Blir bare rot da ja. Tykke strømpepinner og et sånt garn er jo noe styr uansett. Forhåpentligvis går det fort når det er tykke pinner.
 
Back
Topp