Hva strikker du på?

I dag lurer jeg på om jeg skal fortsette på kjørepose på tykne pinner, eller legge opp noe nytt[emoji848][emoji848]
Valgets kvaler gitt.

Jeg valgte nytt [emoji23][emoji23]
 
I dag lurer jeg på om jeg skal fortsette på kjørepose på tykne pinner, eller legge opp noe nytt[emoji848][emoji848]
Mens jeg fristes til å legge opp kjekkasgenser med dobbel tråd og tykkere pinner (og eldstemann som sier at jeg lovde jo ham genser først og han valgte farger først (også gikk jeg meg bare på restesalg av garn på lokalbutikken (som altså var en alt mulig butikk før og har kuttet ut mer og mer av "det andre" med nye eiere og nå slutter de med garn også og er bare en vanlig matbutikk egentlig.) og da ble det til mellomste mens jeg ventet på garn til hans....)

Men synes jeg må gjøre den ferdig. Gått litt sent i det siste pga mye som måtte skje på den begrensede tiden som finnes mellom ungene er i seng og jeg er det...
 
Mens jeg fristes til å legge opp kjekkasgenser med dobbel tråd og tykkere pinner (og eldstemann som sier at jeg lovde jo ham genser først og han valgte farger først (også gikk jeg meg bare på restesalg av garn på lokalbutikken (som altså var en alt mulig butikk før og har kuttet ut mer og mer av "det andre" med nye eiere og nå slutter de med garn også og er bare en vanlig matbutikk egentlig.) og da ble det til mellomste mens jeg ventet på garn til hans....)

Men synes jeg må gjøre den ferdig. Gått litt sent i det siste pga mye som måtte skje på den begrensede tiden som finnes mellom ungene er i seng og jeg er det...

Heldig som i det minste har barn som ber om strikka[emoji28] tror jeg skal være flink å strikke kjørepose så jeg er ferdig med det. Skulle ha funnet frem noe rester til en resteslange jeg strikker også. Gikk tom for det jeg hadde lagt klart når jeg bare har snuta igjen.

Jeg har vanligvis maaaaaange ting på pinnene. Men nå har jeg bare de to! Så da får jeg litt angst å må legge opp mer[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Heldig som i det minste har barn som ber om strikka[emoji28] tror jeg skal være flink å strikke kjørepose så jeg er ferdig med det. Skulle ha funnet frem noe rester til en resteslange jeg strikker også. Gikk tom for det jeg hadde lagt klart når jeg bare har snuta igjen.

Jeg har vanligvis maaaaaange ting på pinnene. Men nå har jeg bare de to! Så da får jeg litt angst å må legge opp mer[emoji23][emoji23][emoji23]
På en måte virker det som om yngste også ber om det. Jeg prøvde litt på mellomste for å se en dag, og hun kom og ville prøve hun også og mektig stolt når hun fikk det på seg... 20 mnd gammel og trenger nok ingen ting, tåler hun ull til høsten har jeg heldress til henne, enten den lille som min tante strikket til jeg fikk eldste eller om den er for liten, den jeg strikket til eldste da han vokste ut av den lille. Han hadde den lille når han var et halvt år og når han var halvannet. Hun hadde den når hun var et år. Men til vinteren er hun to så spørs om den jeg stikket til han da han var 2,5 er mer passe.

Men etter genser til de store, som trenger, lurer jeg på å strikke noe til henne..
Kjole til jul? (for det et jo ikke som om vi ikke har nydelige julekjoler søstra har hatt.... (ikke strikk da, kjøpte kjoler) vi får se. Må jo ha mer enn en kjole, en julaften og en ren til toårsdagen dagen etterpå...
 
Jeg skulle bare måle genseren til niesa for å se hvor mye mer jeg måtte strikke. Hadde allerede strikket 1cm for langt[emoji85][emoji23]
 
Vel. Da har jeg lagt opp det andre ermet. Og tar det like lang tid er det lenge til mønster. Bare fordi ermer er så kjedelig
 
Åååh! Man VET man blir ferdig når man ser at man er kommet til 39.5 cm av 41 cm før 4 pinner vrangbord. Da VET man man blir ferdig i dag ja :D
 
Så fint, Spyro! Det står på lista mi. Har strikka nøtteskjellkyse i kveld, elsker mønsteret. Begynt på fellingene nå. Strikker i dobbel Knitting for Olive lots of cashmere-bare det beste er godt nok for denne babyen ;)
 
Så fint, Spyro! Det står på lista mi. Har strikka nøtteskjellkyse i kveld, elsker mønsteret. Begynt på fellingene nå. Strikker i dobbel Knitting for Olive lots of cashmere-bare det beste er godt nok for denne babyen ;)
Måtte google. Men åh så pen den var da [emoji7]
 
Endelig! Går litt etapper gitt. Men endelig ferdig med den dumme bolen til acne inspirert genser i påfugl garn. Som jeg btw kan ikke understreke nok hvor myr jeg hater ! [emoji23]
 
Da var ene armen ferdig og på rundpinnen. Orker ikke ta arm 2 enda da. Får se på det søndag. Eller gjerne starte litt i morgen gitt. Nå gidder jeg ikke. Men gikl nå sånn sett fort nok da
 
Endelig! Går litt etapper gitt. Men endelig ferdig med den dumme bolen til acne inspirert genser i påfugl garn. Som jeg btw kan ikke understreke nok hvor myr jeg hater ! [emoji23]
fryktelig å strikke med, men så deilig å ha på!
 
Back
Topp