Hva står ikke på ønskelista til jul?

Klær og sko er noe jeg ikke ønsker meg..
slike ting må jeg kjøpe selv.

Mannen har kjøpt jakke til meg og den var han heldig med..
men når han har kjøpt dongeri bukse, topper osv. Så er det ikke noe jeg hopper i taket av. Det skal passe både på str. stil, smak osv
 
Parfyme, alt som er spiselig eller drikkbart, såper og fuktighetskremer, sudoku.
 
Pledd, tepper, pynteting, kopper/krus, hverdagsglass, gardiner, duk, løpere, upersonlige bilder, kjøkkenhåndklær, grytekluter, kjøkkenredskaper, såper, parfymer, kremer, alkohol og «billig» konfekt som smaker drit :shy:
Blir nysgjerrig; HVA blir du glad for?
 
Blir nysgjerrig; HVA blir du glad for?
Ting som er nyttig for meg og ting som jeg trenger, feks børste til støvsugeren o_O Maskara, stretchlaken, sengesett, dl-måler, bakeboller, personlige ting, sjokolade
 
Last edited:
Tja.. servietter, lys, symaskin, håndarbeidsting, gavekort.. heller penger enn gavekort som mest sannsynlig går ut på dato liksom :p klær kan ingen kjøpe til meg. Typisk skapfyll klarer jeg meg fint uten.
 
Ting som er nyttig for meg og ting som jeg trenger, feks børste til støvsugeren o_O Maskara, stretchlaken, sengesett, dl-måler, bakeboller, personlige ting, sjokolade
ok :) jeg synes ønskelister er veldig greie så ber ofte folk komme med lister.
 
Klær ønsker jeg meg ikke (utenom en spesiell joggedress jeg får av søster), fordi fasongen min endrer seg til ammeslutt.. ønsker meg heller ikke Google home som jeg vet pappa har lyst til å gi meg :p tror jeg fikk lurt han til å gi meg en fitbit versa isteden:D
 
Ikke noe står på nei-lista mi, det meste kan byttes .
Er oppvokst i en familie der vi hadde lite penger så vi lærte å være takknemlige for at alt vi fikk.

Det meste over her som er ramsa opp kunne jeg lett ønska meg, men nå har vi spesifikke ønsker i år da over nips , kjøkkenutstyr osv.
 
Blir glad for det jeg får. Det meste kan byttes eller regiftes. Blir takknemmelig over at folk faktisk gidder og finne på noe til meg ☺️ Sjøl om det er f,eks skapfyll osv. De som vi har lite kontakt med osv har vi avtalt at vi heller sender julekort til istedenfor og kjøpe for å kjøpe.
 
Samme her! Men ingen gidder å kjøpe så "kjedelig" gave :p

Jeg føler med dere!

Jeg er så heldig å ha en bror som mer enn gjerne kjøper den type ting som jeg ønsker meg. Blir så glad for gavene fra ham. Her et år trengte vi flere glass, og han kjøpte flere glass i en serie jeg har, og et annet år gafler:hilarious: Han hadde glatt kjøpt laken også:joyful: Kanskje fordi han ikke egentlig er så glad i shopping?
 
Back
Topp