Hva står ikke på ønskelista til jul?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Finnes vel også noe man ikke ønske å få

På min står duftlys, det er noe jeg aldri bruker
 
Nips.
Parfyme.
Og kopper, har så mange av de :D
 
Telysholdere, stretchlaken, pyntegjenstander og håndklær :hilarious: vi får seriøst dette hvert år! Jeg har stretchlaken til en hel hær snart! Og ved sist opptelling 100 telyseholdere :hilarious:
 
Telysholdere, stretchlaken, pyntegjenstander og håndklær :hilarious: vi får seriøst dette hvert år! Jeg har stretchlaken til en hel hær snart! Og ved sist opptelling 100 telyseholdere :hilarious:

Stretchlaken faktisk! Det syns jeg var en litt merkelig gave :hilarious:
 
Telysholdere, stretchlaken, pyntegjenstander og håndklær :hilarious: vi får seriøst dette hvert år! Jeg har stretchlaken til en hel hær snart! Og ved sist opptelling 100 telyseholdere :hilarious:
Åh stretchlaken ønsker jeg meg faktisk, det har vi for lite sv
 
Kaffekopper. Vi har alt for mange!
Og pynteting og dilldall.
 
Nips.
Parfyme.
Og kopper, har så mange av de :D

Kan ikke forstå at du har så mange kopper:hilarious:

Jeg ønsker meg ikke:
- hudpleieprodukter av noe slag, dette pga parfyme/allergier/dufter jeg ikke liker osv. Skulle isåfall vært konkrete ønsker fra meg.
- duker, brikker og løpere
 
Duftlys - jeg kan ikke utstå det, men har vært for høflig til å si fra til de som har gitt meg det første gang, og nå kommer dem igjen. Og igjen. Jeg ønsker meg heller ikke bodylotion eller andre hud-greier.. Jeg har min egen greir og er ikke så glad i det som lukter veldig parfymert..
 
Pledd, vin, kokebøker, nips, skilt og bilder, kremer og slike pakker fra rimelige butikker, kaffe og tekopper.
 
Pynteting og telysholdere, klær jeg ikke har på ønskelista (da med ønsket farge og str), vanlige bomullsokker (hjemmestrikka ullsokker er innafor!) og undertøy. I fjor fikk jeg to bombesikre truser av svigerinna mi, året før en relativt glorete genser som verken satt fint, har vært moderne de siste 10 årene, eller ligner på klesstilen jeg vanligvis har..
 
Kan ikke forstå at du har så mange kopper:hilarious:

Jeg ønsker meg ikke:
- hudpleieprodukter av noe slag, dette pga parfyme/allergier/dufter jeg ikke liker osv. Skulle isåfall vært konkrete ønsker fra meg.
- duker, brikker og løpere
Ønska meg faktisk tekopper i fjor :p
 
Tja. I utgangspunktet ønsker jeg meg ikke store, tunge ting siden vi skal flytte på nyåret. Ellers er jeg svært lite kresen gitt :)
 
Pynteting og kjøkkenutstyr :sorry:
 
Gaver til oss voksne ;) Vi har utelukkende ønsket oss penger til prematurforeningen. Ellers håper jeg ikke Leah får masse leker og tøy, vi har mer enn nok!

Duftlys trenger jeg derimot :p
 
Pledd, tepper, pynteting, kopper/krus, hverdagsglass, gardiner, duk, løpere, upersonlige bilder, kjøkkenhåndklær, grytekluter, kjøkkenredskaper, såper, parfymer, kremer, alkohol og «billig» konfekt som smaker drit :shy:
 
Back
Topp