Hva står ikke på ønskelista til jul?

ok :) jeg synes ønskelister er veldig greie så ber ofte folk komme med lister.

Vi kjører ønskelister i min familie. Kommer gjerne med flere forslag til forskjellige personer, så det blir en overraskelse uansett:) Noen i familien diskuterer forslagene og vil heller kjøpe noe annet, og det er jo greit. Men liker at broren min bare "fikser det":p

Jeg kjøper ikke alt jeg trenger/har lyst på. Venter heller til jul/nyttår og ønsker meg det. :rolleyes: Krever jo at jeg husker på det, og skriver derfor ned ting underveis. Har ventet lenge på en dab-radio nå, som jeg egentlig skulle kjøpe på butikken på tilbud, men folk gikk mann av huse og den ble utsolgt gang på gang. Satte den på ønskelisten og ta-da, let the magic begin:D
 
Ikke noe står på nei-lista mi, det meste kan byttes .
Er oppvokst i en familie der vi hadde lite penger så vi lærte å være takknemlige for at alt vi fikk.

Det meste over her som er ramsa opp kunne jeg lett ønska meg, men nå har vi spesifikke ønsker i år da over nips , kjøkkenutstyr osv.
Jeg vil helst slippe å bytte jrg da , hekdigvis får jeg svært sjelden noe som må byttes å det er vel fordi de er som meg å prøver å finne noe som treffer mottager
 
Vi kjører ønskelister i min familie. Kommer gjerne med flere forslag til forskjellige personer, så det blir en overraskelse uansett:) Noen i familien diskuterer forslagene og vil heller kjøpe noe annet, og det er jo greit. Men liker at broren min bare "fikser det":p

Jeg kjøper ikke alt jeg trenger/har lyst på. Venter heller til jul/nyttår og ønsker meg det. :rolleyes: Krever jo at jeg husker på det, og skriver derfor ned ting underveis. Har ventet lenge på en dab-radio nå, som jeg egentlig skulle kjøpe på butikken på tilbud, men folk gikk mann av huse og den ble utsolgt gang på gang. Satte den på ønskelisten og ta-da, let the magic begin:D
Hehe, ja, lister er lure! Her kommer folk med lange lister så det er nok å velge mellom. Jeg gir ofte 1 ting fra ønskelista (folk kommer med billige ønsker) og noe annet jeg bare finner ut av selv.
 
Duft lys og dille ting, har ryddet og ryddet bort dill og dall og håper vi ikke får det... så lei av å kvitte meg med ting nå
 
Pynteting, nips altså :p Allerede kvittet meg med masse, står jo bare å samler støv :wtf:
 
Hvert eneste år pleier jeg å få duftlys av onkelen min. Som vet at jeg er oppvokst med astma og allergi, og at jeg er allergisk... så ender opp med å gi det til mamma da lukta gjør meg dårlig.
I år har han gitt meg en flaske rødvin. Noe som er ett step up. Bortsett fra: jeg drikker ikke rødvin, drikker kun hvit. Og det faktum at jeg for øyeblikket er gravid.
Ellers så er det veldig greit med noe annet enn noe jeg reagerer sterkt på. Så får gi rødvinen til pappa :) men STOR forbedring altså.
 
Jeg har full kontroll på alt jeg får hvert år. Får alltid det jeg ønsker meg. Passer på å si en ting til hver person. Da slipper jeg å få masse jeg ikke ønsker.
 
Back
Topp