Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig sent svar, men det er enkelt. Del torsk i porsjonsbiter. Stek torsk i godt med smør i stekepanne, sammen med en kvast timian og hvitløk (ikke skrell, skal ikke spises).Nam! Har du oppskrift?
Vært på badeland alene med frøkena idag, heelt utslitt.

Legene pleier å si at det viktigste er væske, så jeg har fokusert på det. Har jeg fått i meg for lite væske i tillegg har jeg dratt til lege og blitt lagt inn på sykehuset for kvalmestillende og væske...Kan jeg bare spørre- dere som sliter med kvalme hva gjør dere når dere føler dere ikke får i dere nok mat og spiser for lite?
Ja vitaminer tar jeg, tar 1 multivitamin hver dag, går på kvalmestillende men apoteket her jeg bor var tomme før helgen, men skal hente ut igjen i morgen og da håper jeg det blir litt mer mat i magen. Men passer på få i meg væske, spiser litt salt kjeks, har de på nattbordet.Legene pleier å si at det viktigste er væske, så jeg har fokusert på det. Har jeg fått i meg for lite væske i tillegg har jeg dratt til lege og blitt lagt inn på sykehuset for kvalmestillende og væske...
Men ved lite men noe matinntak passer jeg på å ta folat og vitaminer ihvertfall![]()