Hva spiste du til middag i dag?

I går lagde jeg chicken pad thai noodles, og blir rester av det i dag :D Oppskriften var visst ikke tilpasset vestlige ganer, så den var liiiitt for sterk :p men god likevel!
 
Skal prøve meg på å lage kebab i dag. Kjenner jeg har både lyst på og ikke :hilarious:
 
Ingenting. Spiste så my brød til lunsj pluss en halvliter med sjokolademelk så er fremdeles stappa
 
Nam! Har du oppskrift?
Veldig sent svar, men det er enkelt. Del torsk i porsjonsbiter. Stek torsk i godt med smør i stekepanne, sammen med en kvast timian og hvitløk (ikke skrell, skal ikke spises).

Salsaen lages av en ananas, skjært i terninger, en paprika, 1 liten chili, hakket mynte og en saus laget av juicen fra en lime og 1 ss honning. Bare hakk alt i biter i cirka samme størrelse og la det trekke litt før servering tilogmed guttungen på 4 år spiste masse!
 
Lasagne med grønnsaker i og matfløte. Tzatsiki, focaccia og hvitløkssmør, samme idag da mannen jobber senvakt. Så det blir oppvarmet. Lagde også pølsesalat til frokost. Av en eller annen grunn hadde jeg akutt lyst på det idag.
 
Junkfood fra Gyda :dance018 Vært på badeland alene med frøkena idag, heelt utslitt.
 
Idag ble det stekt fiskepudding m/ råkost og ovnsbakte poteter.
 
Ekstra sine fiskepinner med ertepuré, remulade, makaroni og ketchup. Beste jeg har spist på lenge :bag: :hilarious:
 
Kan jeg bare spørre- dere som sliter med kvalme hva gjør dere når dere føler dere ikke får i dere nok mat og spiser for lite?
 
Kan jeg bare spørre- dere som sliter med kvalme hva gjør dere når dere føler dere ikke får i dere nok mat og spiser for lite?
Legene pleier å si at det viktigste er væske, så jeg har fokusert på det. Har jeg fått i meg for lite væske i tillegg har jeg dratt til lege og blitt lagt inn på sykehuset for kvalmestillende og væske...
Men ved lite men noe matinntak passer jeg på å ta folat og vitaminer ihvertfall :)
 
Legene pleier å si at det viktigste er væske, så jeg har fokusert på det. Har jeg fått i meg for lite væske i tillegg har jeg dratt til lege og blitt lagt inn på sykehuset for kvalmestillende og væske...
Men ved lite men noe matinntak passer jeg på å ta folat og vitaminer ihvertfall :)
Ja vitaminer tar jeg, tar 1 multivitamin hver dag, går på kvalmestillende men apoteket her jeg bor var tomme før helgen, men skal hente ut igjen i morgen og da håper jeg det blir litt mer mat i magen. Men passer på få i meg væske, spiser litt salt kjeks, har de på nattbordet.
 
Back
Topp