Barnefri og mannefri kveld/natt, så nå venter jeg på McDonalds 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tacoooo her ooogtacoooo

Det hørtes så digg ut! Håper det smakteBarnefri og mannefri kveld/natt, så nå venter jeg på McDonalds![]()

Det var digg ogsåDet hørtes så digg ut! Håper det smakte
Får alltid så lyst på McDonalds når jeg er gravid, men de er ikke her i nærheten.
muligens enda diggere om jeg hadde spist den varme og sprø pomfrien i bilen istedefor å kjøre de 20 minuttene hjem. Det var nok til at den ble litt seig, heldigvis spisende allikevel MuligensDet var digg ogsåmuligens enda diggere om jeg hadde spist den varme og sprø pomfrien i bilen istedefor å kjøre de 20 minuttene hjem. Det var nok til at den ble litt seig, heldigvis spisende allikevel
![]()
Men McD er alltid godt. Fant ut at min nermeste er Bergen eller Ålesund
Fin roadtrip detMuligensMen McD er alltid godt. Fant ut at min nermeste er Bergen eller Ålesund
![]()

Jeg skulle ønske det var like langt til McD for meg. Mangler selvkontrollMuligensMen McD er alltid godt. Fant ut at min nermeste er Bergen eller Ålesund
![]()

Kjenner det blir maccern før eller etter UL i Ålesund på onsdag herJeg skulle ønske det var like langt til McD for meg. Mangler selvkontroll![]()