Hva spiste du til middag i dag?

Denne helgen har jeg invitert meg selv til søsteren min både i går og i dag. Taco i går, hjemmelaget pizza i dag (hun har bursdag). Elsker å slippe det selv!
 
Det hørtes så digg ut! Håper det smakte:joyful:
Får alltid så lyst på McDonalds når jeg er gravid, men de er ikke her i nærheten.
Det var digg også :joyful: muligens enda diggere om jeg hadde spist den varme og sprø pomfrien i bilen istedefor å kjøre de 20 minuttene hjem. Det var nok til at den ble litt seig, heldigvis spisende allikevel :p
 
Det var digg også :joyful: muligens enda diggere om jeg hadde spist den varme og sprø pomfrien i bilen istedefor å kjøre de 20 minuttene hjem. Det var nok til at den ble litt seig, heldigvis spisende allikevel :p
Muligens :hilarious: Men McD er alltid godt. Fant ut at min nermeste er Bergen eller Ålesund:eek::hilarious:
 
Gubben disket opp med hjemmelaga moussaka med fetaost og salat til, og med råsaft av eple ved siden av.
Hadde en dårlig kveld i går og dårlig dag i dag så dette var en oppkvikker :love017
 
Fish&Chips med maaasse remulade :hilarious: Å nå angrer jeg, for nå ble jeg kvalm
 
Back
Topp