Ja, enkle ting vinner ofte! Orker ikke stå å lage noe når kvalmen virkelig slår til!Jeg trykker i meg sånne ferdigsmurte knekkebrød av og til. Har ikke noe lyst på mat så gjør det bare for å få litt mat inn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, enkle ting vinner ofte! Orker ikke stå å lage noe når kvalmen virkelig slår til!Jeg trykker i meg sånne ferdigsmurte knekkebrød av og til. Har ikke noe lyst på mat så gjør det bare for å få litt mat inn!
Ja, enkle ting vinner ofte! Orker ikke stå å lage noe når kvalmen virkelig slår til!
Melon spiste jeg i går
Saftig frukt er definitivt det beste jeg får i meg for tiden.
Fikk akutt lyst på sjokolade i går, da kom mannen med «du er ikke kvalm hvis du klarer å spise sjokolade...»boxing

sjokolade går helt fint her også.. men har ikke noe særlig sug på det..Melon spiste jeg i går
Saftig frukt er definitivt det beste jeg får i meg for tiden.
Fikk akutt lyst på sjokolade i går, da kom mannen med «du er ikke kvalm hvis du klarer å spise sjokolade...»boxing

Har virkelig ingen matlyst fortiden, så hvert måltid er en kamp
Og ingen mat smaker det samme som før jeg ble gravid.. Tidligere drakk jeg cola zero hver dag, nå brekker jeg meg av tanken 
Men det er ingenting som frister og det er dritkjipt!Delte opp i flere biter, og sugde ut all saften! Får vann i munnen bare av å skrive detSpiste du den som en klementin?
Det første jeg tenkte var «uff, sure ting liker jeg ikke», men så... høres ikke så værst ut!![]()

Blir dårlig av tanken på potetgull jegHaha. Men de forstår seg ikke på denne type kvalme. Det er ikke spysjukakvalmen liksom. Det er litt annerledes faktisk.
Her går det i mye knekkebrød om dagen. Og salt potetgull....akkurat det siste der er vel ikke sunt men det salte er så behagelig for kvalmen.
Eplejuice og sjokkomelk er også godt![]()
Huff, kjenner kjevene låser seg bare med å tenke på å spise limeSpiste en lime i kveld, smakte ikke spesielt surt engang, så dilla på sure ting er def tilbake![]()
Er det jeg sier til han også, at det ikke er vanlig kvalme, han sier ingenting, men tror han er forvirretJeg har kjøpt melon nå
Ehhh...Joooo.. det er jo ikke vanlig kvalm heller dasjokolade går helt fint her også.. men har ikke noe særlig sug på det..

Nei, han er helt satt ut av alt. Er som om verden hans er snudd opp nedHaha. Men de forstår seg ikke på denne type kvalme. Det er ikke spysjukakvalmen liksom. Det er litt annerledes faktisk.
Her går det i mye knekkebrød om dagen. Og salt potetgull....akkurat det siste der er vel ikke sunt men det salte er så behagelig for kvalmen.
Eplejuice og sjokkomelk er også godt![]()

Nei, han er helt satt ut av alt. Er som om verden hans er snudd opp ned
Enda har vi vært igjennom det en gang før. Rart hvor mye man glemmer på 3-4 år!

Rart hvor forskjellige vi erHuff, kjenner kjevene låser seg bare med å tenke på å spise lime
Men jeg er ikke spesielt gla i sure ting i utgangspunktet da...
Fødselen husker mannen i huset godt. Da jeg et par dager etter fødselen sa at jeg gledet meg til neste ble han helt bleik. Var fælt for han å ikke kunne gjøre noe for meg tror jegVi venter tredjemann og skulle tro mannen i huset ikke var her de to forige gangene
De husker vel dårligere ettersom de tross alt ikke var gravide. Fødselen huskes også dårlig av mannen i huset her.

Sitron og ingefær bør vel være greit? Man skal vel være forsiktig med koffeinholdig te og grønn te har jeg skjønt. Men den der bør da være okKjøpte meg sitron og ingefær te på butikken idag.. og det tok ikke lang tid før jeg ikke var fullt så uggen mer.. men er det noen som vet hvor mye og ofte man kan drikke av det? Denne er uten koffein da![]()