Hva spiser du?

Ja, enkle ting vinner ofte! Orker ikke stå å lage noe når kvalmen virkelig slår til!

ikke sant! Bare så synd det smaker forferdelig haha! Vurderer å gå til innkjøp av smoothie, mye bedre å få ned!!

Melon spiste jeg i går :Heartred
Saftig frukt er definitivt det beste jeg får i meg for tiden.

Fikk akutt lyst på sjokolade i går, da kom mannen med «du er ikke kvalm hvis du klarer å spise sjokolade...» :smiley-angry016boxing

Jeg har kjøpt melon nå :smug:

Ehhh...Joooo.. det er jo ikke vanlig kvalm heller da :facepalm: sjokolade går helt fint her også.. men har ikke noe særlig sug på det..

Melon spiste jeg i går :Heartred
Saftig frukt er definitivt det beste jeg får i meg for tiden.

Fikk akutt lyst på sjokolade i går, da kom mannen med «du er ikke kvalm hvis du klarer å spise sjokolade...» :smiley-angry016boxing

Haha. Men de forstår seg ikke på denne type kvalme. Det er ikke spysjukakvalmen liksom. Det er litt annerledes faktisk.
Her går det i mye knekkebrød om dagen. Og salt potetgull....akkurat det siste der er vel ikke sunt men det salte er så behagelig for kvalmen.
Eplejuice og sjokkomelk er også godt :joyful:

Sjokoladeis & farris med mango og papaya :hilarious: Har virkelig ingen matlyst fortiden, så hvert måltid er en kamp :hungover: Og ingen mat smaker det samme som før jeg ble gravid.. Tidligere drakk jeg cola zero hver dag, nå brekker jeg meg av tanken :yuck:

Går mye i tørre kjeks og ristet brød med skinke. Våkner ganske tidlig for tiden og da må jeg prøve å få i meg noe mat før jeg evt prøver å sove igjen, ellers blir det en skikkelig møkkadag på matfronten:hungover: Men det er ingenting som frister og det er dritkjipt!

Spiste du den som en klementin? :D
Det første jeg tenkte var «uff, sure ting liker jeg ikke», men så... høres ikke så værst ut! :rolleyes:
Delte opp i flere biter, og sugde ut all saften! Får vann i munnen bare av å skrive det :angelic:

Haha. Men de forstår seg ikke på denne type kvalme. Det er ikke spysjukakvalmen liksom. Det er litt annerledes faktisk.
Her går det i mye knekkebrød om dagen. Og salt potetgull....akkurat det siste der er vel ikke sunt men det salte er så behagelig for kvalmen.
Blir dårlig av tanken på potetgull jeg :(

Da vi plutselig skal bort og spise lammelår på nyttårsaften, måtte vi steke den tinte kalkunen i dag.
Det beste med det er at nå kan jeg spise kalkunrester og waldorfsalat i mange dager :smiley-bounce016
Det beste med kalkun synes jeg er restene

Spiste en lime i kveld, smakte ikke spesielt surt engang, så dilla på sure ting er def tilbake :joyful:
Huff, kjenner kjevene låser seg bare med å tenke på å spise lime :schocked028
Men jeg er ikke spesielt gla i sure ting i utgangspunktet da...

Jeg har kjøpt melon nå :smug:

Ehhh...Joooo.. det er jo ikke vanlig kvalm heller da :facepalm: sjokolade går helt fint her også.. men har ikke noe særlig sug på det..
Er det jeg sier til han også, at det ikke er vanlig kvalme, han sier ingenting, men tror han er forvirret :rolleyes:. Er bare ett par øyeblikk det har skjedd, og det har vært ukarakteristiske små mengder jeg har spist da :laughing002

Nei, han er helt satt ut av alt. Er som om verden hans er snudd opp ned :hilarious:
Enda har vi vært igjennom det en gang før. Rart hvor mye man glemmer på 3-4 år!

Skulle planlegge middager for neste uke og jeg sier meg uenig i et forslag for det har jeg ikke lyst på.
Får til svar at jeg liker ingenting for tiden, så jeg har ikke stemme i dette :hilarious:

Nå skal det legges til at han har vært ute og kjøpt hvis jeg får for meg at det er noe jeg vil ha. Henter meg vann og klementin og smører brødskiver. Så han støtter meg godt også:Heartred:notworthy

Nei, han er helt satt ut av alt. Er som om verden hans er snudd opp ned :hilarious:
Enda har vi vært igjennom det en gang før. Rart hvor mye man glemmer på 3-4 år!

Vi venter tredjemann og skulle tro mannen i huset ikke var her de to forige gangene :confused013
De husker vel dårligere ettersom de tross alt ikke var gravide. Fødselen huskes også dårlig av mannen i huset her.

Vi venter tredjemann og skulle tro mannen i huset ikke var her de to forige gangene :confused013
De husker vel dårligere ettersom de tross alt ikke var gravide. Fødselen huskes også dårlig av mannen i huset her.
Fødselen husker mannen i huset godt. Da jeg et par dager etter fødselen sa at jeg gledet meg til neste ble han helt bleik. Var fælt for han å ikke kunne gjøre noe for meg tror jeg :smiley-ashamed004

Men formen i første trimester tror jeg han har glemt eller fortrengt:hilarious:

Last edited:
Kjøpte meg sitron og ingefær te på butikken idag.. og det tok ikke lang tid før jeg ikke var fullt så uggen mer.. men er det noen som vet hvor mye og ofte man kan drikke av det? Denne er uten koffein da :)

Kjøpte meg sitron og ingefær te på butikken idag.. og det tok ikke lang tid før jeg ikke var fullt så uggen mer.. men er det noen som vet hvor mye og ofte man kan drikke av det? Denne er uten koffein da :)
Sitron og ingefær bør vel være greit? Man skal vel være forsiktig med koffeinholdig te og grønn te har jeg skjønt. Men den der bør da være ok :)

Frukt er det store her kjenner jeg. Ananas var helt nydelig, men klemetin, epler, druer og annen frisk frukt funker også. Godteri frister ikke i det hele tatt. Begynner også å slite mer med mat, mye som ikke frister utover dagen. Lurer på hva jeg skal finne på som lunsj på jobbo_O

Back
Topp