Hva spiser du?

Kjøpte grov juleleverpostei og har blitt hekta på grovbrød med leverpostei, sylteagurk og majones :p
Skal steke bacon å ha ilag med i morgen tidlig :)
Har hatt enkelte øyeblikk der knekkebrød med leverpostei og agurk har fristet litt, kanskje det også bør kjøpes inn så det er klart til et slikt øyeblikk!

Får jo ei lang og fristende handleliste til i morgen nå! :)
 
Jeg er mest fysen på salt. Chips, potetmos, brød med hvitost, nøtter osv. Jeg har fått fullstendig avsmak på varmebehandlede grønnsaker. Spiste biff hos faren min i dag, og klarte hverken å spise fløtepoteter, brokkoli eller sopp! Ble biff med peppersaus og brød med aioli :p

Også har jeg helt dilla på å drikke vann, gjerne med en skvett juice oppi. Jeg klarer ikke Pepsi Max eller andre typer brus - jeg som er pepsiman :eek: Også har jeg salte kjeks på nattbordet. Har spist et par sånne når jeg våkner for å ikke stryke med av kvalme før frokost.
 
Spekemat og røkelaks! Det blir tunge måneder uten... Det skal ligge klart i kjøleskapet til jeg kommer hjem fra føden.. Om jeg ikke pakker det i fødebagen :D

Indisk mat kan jeg prøve. Vil også ha ting som smaker. Spiste akkurat Mexican Fiesta (som jeg var overbevist om heter Mexicana?)
Man kan jo spise røkelaks, så lenge den er fersk/nyåpnet. Kjøp små pakker, så er det bare å spise ;)
 
Veldig lite som frister, uvant med tanke på at jeg er veldig glad i mat. Men jeg klarer å spise alt.
 
Når jeg er kvalm spiser jeg eple! Kanskje ritz kjeks og prøver få i meg kaldt vann. Når kvalmen blir overkommelig prøver jeg meg på knekkebrød med hvitost.
 
Jeg blir kvalmere av salte kjeks, men varmt sitronvann med litt honning duger, farris, og brødskive med leverpostei! Og er det for lenge siden jeg har spist synes jeg det stort sett går greit å få i meg en banan for å døyve kvalmen :happy:
 
Jeg er mest fysen på salt. Chips, potetmos, brød med hvitost, nøtter osv. Jeg har fått fullstendig avsmak på varmebehandlede grønnsaker. Spiste biff hos faren min i dag, og klarte hverken å spise fløtepoteter, brokkoli eller sopp! Ble biff med peppersaus og brød med aioli :p

Også har jeg helt dilla på å drikke vann, gjerne med en skvett juice oppi. Jeg klarer ikke Pepsi Max eller andre typer brus - jeg som er pepsiman :eek: Også har jeg salte kjeks på nattbordet. Har spist et par sånne når jeg våkner for å ikke stryke med av kvalme før frokost.

Åååh, det er ikke no morsomt når noe man ellers liker plutselig ikke smaker :( Og viktig å ha kriseplanen klar for å overleve morgenen :hilarious:
 
Nystekte rundstykker med smør og hvitost, boblevann, cherrytomat, klementin, agurk, is, surt smågodt og french fries chips. Klarer ikke mat med mye fett eller olje i, da vrenger magen min seg som en vaskeklut ☺️
 
Er ikke kvalm.. men er konstant uggen... har fått akutt dilla på mye forskjellig, men etter ca 3 dager blir jeg dårlig av det. Potetgull takler jeg ikke lukten av, uansett hvilken lukt det er. Igår var jordbær gele ganske godt.
 
Nystekte rundstykker med smør og hvitost, boblevann, cherrytomat, klementin, agurk, is, surt smågodt og french fries chips. Klarer ikke mat med mye fett eller olje i, da vrenger magen min seg som en vaskeklut ☺️
Det med fett og olje kjenner jeg meg igjen i! :depressed:
 
Er ikke kvalm.. men er konstant uggen... har fått akutt dilla på mye forskjellig, men etter ca 3 dager blir jeg dårlig av det. Potetgull takler jeg ikke lukten av, uansett hvilken lukt det er. Igår var jordbær gele ganske godt.
Jeg blir også dårlig etter å ha spist noe, men ofte er en gang nok... Derfor jeg måtte skrive om hjelp for litt inspirasjon, begynner å gå tom for mat som ikke gjør meg :yuck:

:laughing002
 
Spiste en lime i kveld, smakte ikke spesielt surt engang, så dilla på sure ting er def tilbake :joyful:
 
Jeg blir også dårlig etter å ha spist noe, men ofte er en gang nok... Derfor jeg måtte skrive om hjelp for litt inspirasjon, begynner å gå tom for mat som ikke gjør meg :yuck:

:laughing002
Våte søte ting som druer og melon høres egentlig ganske deilig ut :p nå fikk jeg lyst på melon :oops:
 
Spiste en lime i kveld, smakte ikke spesielt surt engang, så dilla på sure ting er def tilbake :joyful:
Spiste du den som en klementin? :D
Det første jeg tenkte var «uff, sure ting liker jeg ikke», men så... høres ikke så værst ut! :rolleyes:
 
Jeg trykker i meg sånne ferdigsmurte knekkebrød av og til. Har ikke noe lyst på mat så gjør det bare for å få litt mat inn!
 
Våte søte ting som druer og melon høres egentlig ganske deilig ut :p nå fikk jeg lyst på melon :oops:
Melon spiste jeg i går :Heartred
Saftig frukt er definitivt det beste jeg får i meg for tiden.

Fikk akutt lyst på sjokolade i går, da kom mannen med «du er ikke kvalm hvis du klarer å spise sjokolade...» :smiley-angry016boxing
 
Back
Topp