Hva spiser du?

Kjøpte meg sitron og ingefær te på butikken idag.. og det tok ikke lang tid før jeg ikke var fullt så uggen mer.. men er det noen som vet hvor mye og ofte man kan drikke av det? Denne er uten koffein da :)
Fikk beskjed om 1g ingefær. Da snakker vi rå bit av fersk ingefær, så av te kan du sikkert drikke mye av siden det bare er aroma og væske ☺️
 
Fikk beskjed om 1g ingefær. Da snakker vi rå bit av fersk ingefær, så av te kan du sikkert drikke mye av siden det bare er aroma og væske ☺️
Tusen takk for svar :) tenker kanskje 3 kopper dagen holder.. bare håper denne urenheten slipper snart.. var kvalm 1 dag med førstemann, så hadde håpet på noe ala det samme denne gangen.. men neeeidaa :shifty::laughing002
 
Fikk beskjed om 1g ingefær. Da snakker vi rå bit av fersk ingefær, så av te kan du sikkert drikke mye av siden det bare er aroma og væske ☺️
Sikker på at det ikke gjelder ingefærtilskudd? Det er vel gjerne litt mer konsentrert? 1 gram fersk ingefær er jo veldig lite. Mange spiser jo mer enn det i et måltid, og det er ingen advarsler mot det? Det samme som tilbehør til sushi, finner ingen retningslinjer som anbefaler begrenset inntak av den?
 
Sikker på at det ikke gjelder ingefærtilskudd? Det er vel gjerne litt mer konsentrert? 1 gram fersk ingefær er jo veldig lite. Mange spiser jo mer enn det i et måltid, og det er ingen advarsler mot det? Det samme som tilbehør til sushi, finner ingen retningslinjer som anbefaler begrenset inntak av den?
Jeg fikk bare beskjed av legen når jeg slet sånn med kvalme, hun sa ingen ting om tilskudd. Men det er ikke god nok forsking på gravide og ingefær, så derfor er det veldig vanskelig å si.
 
Tusen takk for svar :) tenker kanskje 3 kopper dagen holder.. bare håper denne urenheten slipper snart.. var kvalm 1 dag med førstemann, så hadde håpet på noe ala det samme denne gangen.. men neeeidaa :shifty::laughing002
Bar en dags kvalme høres deilig ut. Kjente hvertfall det var godt med noe varmt og ingefær når kvalmen ikke var så veldig kraftig ☺️
 
Bar en dags kvalme høres deilig ut. Kjente hvertfall det var godt med noe varmt og ingefær når kvalmen ikke var så veldig kraftig ☺️
Ja det høres fantastisk ut :inpain: skulle ønske det var sånn denne gangen også :meh: sitron og ingefær te er faktisk veldig godt ;)
 
Knasker gjerne i meg litt granola, enten bare sånn eller med kulturmelk :rolleyes: Den fra Bare Bra med kokos (grønn pakke) syns jeg er kjempegod! Eller knekkebrød med smør og brunost!
 
Nudler! Yumyum med kyllingsmak, for å være eksakt. Følger instruksen på pakken, bruker krydderet og olja, men ikke den chilliposen. Salt og digg, en god del kalorier og en god del væske.
 
Frukt er det store her kjenner jeg. Ananas var helt nydelig, men klemetin, epler, druer og annen frisk frukt funker også. Godteri frister ikke i det hele tatt. Begynner også å slite mer med mat, mye som ikke frister utover dagen. Lurer på hva jeg skal finne på som lunsj på jobbo_O
Ja, nå sitter jeg på jobb første dag etter ferie og kommer på at jeg har glemt å ordne matpakke :banghead:
 
I dag skal jeg begynne å spise sunt! Flere bukser jeg ikke får på, og er mer jula enn spiren sin skyld :joyful:
 
Back
Topp