Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vokst opp med at vi varierer mellom kalkun, pinnekjøtt og ribbe. Men stort sett kalkun. Jeg er ikke såå glad i ribba da. Men npr jeg flytta til østlandet og feirer med svigers, så er det ribbe og Medister det går i overalt jo:O
Ja, jeg tør ikke servere noe annet enn ribbe når jeg skal ha julemiddag, for å si det sånn!Ja jeg vet detheldigvis så har vi hatt kalkun siden før jeg ble født, men alle så rart på meg når jeg sa hva jeg hadde på julaften. For da skulle man jo ha ribbe med tilbehør.
Bodde en tid på vestlandet og der var det pinnekjøtt, eneste skuffelsen var at det var så skrekkelig utvanna.
Ja, jeg tør ikke servere noe annet enn ribbe når jeg skal ha julemiddag, for å si det sånn!![]()
Veldig enig med deg!!Jeg ber ikke om noe annet når jeg feirer jul hos svigerfam, derfor synes jeg at når de kommer til oss så får de ete det vi har som tradisjon. Men det er ikke alle enige i, synes ikke dette er rett jeg.
Så jeg har satt foten ned og sagt at her er det kalkun, aksepter det eller lavær å komme.