Hva spiser dere til jul:)

Dere som skal spise pinnekjøtt og tenker å amme, pumper dere dere først da? Svigermor har lovet meg pinnekjøttfest før babyen kommer for at ikke julemiddagen skal gå så hardt ut over mini med magesmerter...
Blir ribbe hos sviges på julaften iår. Selv er jeg vokst opp med både ribbe og pinnekjøtt ++++ på julaften og kalkun på nyttårsaften :p

Takk :) det hadde jeg ikke tenkt på, for vi har alltid pinnekjøtt en gang I løpet av des/jul. Får pumpe da:) :) for vil ha pinnekjøtt :)

Dere som skal spise pinnekjøtt og tenker å amme, pumper dere dere først da? Svigermor har lovet meg pinnekjøttfest før babyen kommer for at ikke julemiddagen skal gå så hardt ut over mini med magesmerter...
Hadde ikke tenkt så lang nei - men noterer meg bak øret at hvis det blir det, så får jeg pumpe i forkant :)

Jeg har får så vidt ingen preferanse eller vane når det gjelder julemat. De gangene vi feiet i Norge kom det an på hvem vi feiret med (eller hvis det bare var med mamma/pappa, hva de orket å lage :)) - i Frankrike ble det villsvin; ikke at dette er typisk/tradisjonell julemat der, men praktisk når ma er 50+ tilbords

Her er mannen mest glad I pinnekjøtt - men han er visst usikker på om det blir noe I år, siden det muligens bare blir oss tre og kanskje greit med noe helt enkelt

Back
Topp