Hva sover babyen i på natta

Bruker pysj i ullsilke-blanding og tynne ullsokker. Dundyne og noen ganger pledd hvis det er kaldt. Vi har det nok ganske kaldt på soverommet.

Snur seg stort sett til magen eller siden når hun sover, så har heldigvis sluttet å sparke av seg dyna. Gjorde det stadig vekk da hun lå på ryggen.
 
Hmm... Anbefaler de ikke at barnet skal ha egen dyne hvis man samsover? Da med tanke på overoppheting og at barne kan komme under dyna.

Hun sparker bare av seg en barnedyne. dessuten så er d bare fint å ha de tett inntil. Da kjenner de hjerterytmen din osv :)

Eneste grunnen til at de anbefaler egen dyne er sånn at de skal greie å ta den av seg selv om de får den over ansiktet.
 
Hun sparker bare av seg en barnedyne. dessuten så er d bare fint å ha de tett inntil. Da kjenner de hjerterytmen din osv :)

Eneste grunnen til at de anbefaler egen dyne er sånn at de skal greie å ta den av seg selv om de får den over ansiktet.
Det der er jo så rart, for de anbefaler jo og ha de kropp mot kropp for å øke produksjon?? Hvordan får man til det med egen dyne liksom? :p anbefalinger er til å bli svimmel av, alle må få gjøre som de vil. Her har vi alltid delt dyne når vi har delt seng ;-)
 
Det der er jo så rart, for de anbefaler jo og ha de kropp mot kropp for å øke produksjon?? Hvordan får man til det med egen dyne liksom? :p anbefalinger er til å bli svimmel av, alle må få gjøre som de vil. Her har vi alltid delt dyne når vi har delt seng ;-)
Jeg er så enig så enig! Når skal vi liksom få brukt de instinktene vi er født med!?!? Om man ikke blir forvirra så blir man ihvertfall usikker!!!
 
Og dette med egen dyne når man samsover er ikke så vanskelig, altså. ;)
Min dyne legger jeg slik at den korte siden ligger over skulderen min bak på ryggen, og hans dyne legges litt oppå meg slik at han kan kjenne meg. Tada! ;)
 
Og dette med egen dyne når man samsover er ikke så vanskelig, altså. ;)
Min dyne legger jeg slik at den korte siden ligger over skulderen min bak på ryggen, og hans dyne legges litt oppå meg slik at han kan kjenne meg. Tada! ;)
Akkurat sånn gjorde vi det og før vi gikk over til sovepose. Fungerte som fjell :)
 
Bruker ullpysjamas, med eller uten fot. Sokker er ikke vits i, de mister han alltid på natten. Dynen er stort sett på, men kjenner han er litt kald noen ganger når han har sparket den av seg. Ammer fortsatt et par ganger på natten, så da blir han jo god og varm da i hvert fall.
 
Bomullspysj og tynn dundyne, hun er god og varm :) bytter til tykkere dyne når det blir kaldere.
 
Ullpysj fra janus uten fot og dundyne. Korthåret ullskinn fra nøstebarn under. Sover med vinduet åpent, så litt kaldt på soverommet. Har også sengeslange.
 
Back
Topp