Horomonella
Gift med forumet
Min sin tar et nytt glass for hver gang han skal ha noe å drikke, sånn at når kvelden kommer så står det 30 glass/kopper rundt om i leiligheten.. [8|] I tillegg spytter han ufattelig mye, noe jeg syns er mega-ekkelt [:@]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fiser ganske så høyt
Det mest irriterende er at han er så perfeksjonist. Alt skal være perfekt gjort
ORIGINAL: Nahemah
Min skjønner ikke at han er i dårlig humør når han er det.
Da er verden no dritt og alle er teite og det er umulig å fån til å forstå at han kanskje ser ting litt svart...
hvis jeg er i dårlig humør, så blir han det også... og så må jeg hente meg inn igjen og bli blid for at han skal bli blid...
er sånn her og[8D]
ORIGINAL: AngeLine
Min tar ALDRI noe initiativ, alt som skal gjøres må jeg be han om! Det er irriterende det! [:@] Dumme mannen [8D] Også roter han! og jeg må peke på rotet før han tar det! ARGH!

ORIGINAL: Trine85
kjenner meg igjen i ganske mye her....tror nok det er noe som heter mannfolksyndromet.
Det tror jeg også![8D] Er det ingen som kan ta seg tid til å forske på det,og kanskje komme med noen medisiner til de stakkars mennene!?[:'(][:D]
quote:
ORIGINAL: Trine85
quote:
kjenner meg igjen i ganske mye her....tror nok det er noe som heter mannfolksyndromet.
Det tror jeg også! Er det ingen som kan ta seg tid til å forske på det,og kanskje komme med noen medisiner til de stakkars mennene!?
Kunne ikke sagt det bedre selv Trine85