hva slags uvaner har samboeren??

Min sin tar et nytt glass for hver gang han skal ha noe å drikke, sånn at når kvelden kommer så står det 30 glass/kopper rundt om i leiligheten.. [8|] I tillegg spytter han ufattelig mye, noe jeg syns er mega-ekkelt [:@]

Hehe! Hvis jeg og min kjære hadde byttet plass nå, så hadde alt dere har skrevet stemt på meg.. Hehe![:D]
Jeg glemmer å sette i oppvaskmaskinen. Bruker å ta det om kvelden, men da er jeg av og til så trøtt at det blir stående på benken i stede, selv om det bare hadde tatt to sekunder mer tid å sette det inn..
Slenger klærne på gulvet og fiser (men det gjør vi jo begge..hehe)
Ørene mine blir stengt igjen når jeg sitter foran dataen og ser cæsar..

Men dere mp ikke tro at jeg er en skikkelig rotete og grisete person! Er bare litt treg med å komme igang, så da blir det mere skippertak på meg. [;)]

Det som irriterer meg er at han prater om så mye uinteressant, og spesielt hvis jeg sitter foran dataen.
Han skrur ned på varmen hele tiden.. Når jeg har det passe så svetter han..
Han skrur på airsoft-våpenene sine hele tiden!
I det siste er han blitt mere rotete enn meg.. Hihi![;)]

Min biter negler og promper høyt!

Fiser ganske så høyt
Det mest irriterende er at han er så perfeksjonist. Alt skal være perfekt gjort

Skal fisen også være perfekt?[:D]

Min er sånn når han har fist kjempehøgt så ser han forventningsfullt bort på meg....akkurat som om jeg skulle ha vært imponert og gitt han ti poeng i stil liksom....Mannfolk! [:D]

slik er min også pearl81 .. men det gjelder vel mest rap .. da raper han skikkelig og så titter han bort på meg med de øynene .. akkurat som jeg skulle vært stolt av han da [:'(]

ORIGINAL: Nahemah

Min skjønner ikke at han er i dårlig humør når han er det.
Da er verden no dritt og alle er teite og det er umulig å fån til å forstå at han kanskje ser ting litt svart...

hvis jeg er i dårlig humør, så blir han det også... og så må jeg hente meg inn igjen og bli blid for at han skal bli blid...

er sånn her og[8D]

Samme her... [:'(]

min samboer slår sikkert de fleste.[;)]
-han rydder nesten aldri maten inn i kjøleskapet så kaster en del mat.
-han har alltid ti baller i lufa samtidig men blir aldri ferdig med noe.
-når han har klart en ting så har han ikke gjordt det han skulle men noe som vi ikke trengte at han skulle gjøre der og da.
-broren min kommer å spør han om ting og så går han rundt å tenker på det helt til han har funnet en løsning eller har laget den tingen.
-klager på rot men får bare kikk av og til å rydder.
-tar med seg alt hjem for kanskje han kan få brukt for det.
-han sover. han sover hele døgnet. å vekke han er umulig så det er meg som har våken nettene pluss nesten alt på dagen.

glemte en ting eller det er sikkert tusen ting til men det som plager meg mest er at han aldri klarer å bruke kaffikanne.hver gang han har lagt kaffi så søler han på benken. ikke gidder han å tørke opp så det blir en del merker i løpet av en dag. og hver gang jeg sier at han må fjerne det så sier han bare at han skal ta det men han gjør det ikke.

Min tar ALDRI noe initiativ, alt som skal gjøres må jeg be han om! Det er irriterende det! [:@] Dumme mannen [8D] Også roter han! og jeg må peke på rotet før han tar det! ARGH!

Kunne bare ikke sagt det bedre! Blir gal av å gå å smårydde hele tiden, er ikke mora hans heller!

ORIGINAL: AngeLine

Min tar ALDRI noe initiativ, alt som skal gjøres må jeg be han om! Det er irriterende det! [:@] Dumme mannen [8D] Også roter han! og jeg må peke på rotet før han tar det! ARGH!

Sånn er det her og!

Spør jeg om han kan ta kjøkkenet så sier han jada, men tar han det, NEI[:@] Utsette det lengst mulig!!!!! Blir litt fustrert av og til

haha, det er i alle fall tilfellet her... [:)]

Min hisser seg over den minste lille ting i denne verden... Som at jeg spiser sjokolade i senga osv. Blir gal tror jeg...
Også gjør han aldri feil han har seriøst alltid rett mener han ([:'(])
Han legger snusen sn overalt, det må være en ganske dårlig uvane iogmed at jeg må plukke den opp...

kjenner meg igjen i ganske mye her....tror nok det er noe som heter mannfolksyndromet.

kjenner meg igjen i ganske mye her....tror nok det er noe som heter mannfolksyndromet.

Det tror jeg også![8D] Er det ingen som kan ta seg tid til å forske på det,og kanskje komme med noen medisiner til de stakkars mennene!?[:'(][:D]

Kom på litt flere ting jeg, etter å ha lest liutt her [:D]

Hvis jeg sier at han ikke bør gjøre en ting, sier han bare neida, det går så bra så. Og så angrer han alltid på at han gjorde det etterpå. Tror alltid at han vet bedre enn meg. Sist skulle han spise noen pannekaker som hadde stått ute ett døgn. Jeg ba han la vær, siden det er melk i de, og det ikke akkurat er det sunneste når den er dårlig. Men joda, han skulle spise de. Det endte med at han hang over doen og spydde i flere timer etterpå! Og så spytter han ut snusen sin i dusjen og i vasken, både på badet og kjøkkenet, og det er så vannvittig ekkelt! For ikke å snakke om uhygienisk!

Jeg begynner seriøst å tro at mannfolk faktisk kommer fra en annen planet enn oss [:D]

min setter dorullen oppå dorulleholderen (plagsomt)
han skrur ikke bruskorken ordenlig igjen så når jeg skal løfte brusen faller korken av og det blir søl
han biter negler
og selfølgelig glemmer han å sette ned dolokket etter seg og skrur ikke korken på tannkremen

ORIGINAL: Trine85

Det tror jeg også![8D] Er det ingen som kan ta seg tid til å forske på det,og kanskje komme med noen medisiner til de stakkars mennene!?[:'(][:D]

Kunne ikke sagt det bedre selv Trine85[;)]

quote:

ORIGINAL: Trine85

quote:

Det tror jeg også! Er det ingen som kan ta seg tid til å forske på det,og kanskje komme med noen medisiner til de stakkars mennene!?

Kunne ikke sagt det bedre selv Trine85

Hehe![:D] Er jo heeelt sant![:D]

Back
Topp