hva slags uvaner har samboeren??

[:)][:)]For å være helt ærlig har ikke min noen uvaner. Men meg derimot? uff. har vel alle uvanene dere har skrevet ned her. Føler meg veldig råtten nå.

Men hos oss er det jeg som er mannen, og mannen min som er kona [:)][:)]
Må det ikke være litt slik også?

Hehe! Slik er det vel kanskje her også til tider![:D] Bytter litt på rollene![:)]

hehe[:D], ser det er flere som har menn som ikke kan lukke skuffer og skap etter seg.
tror det må være noe i mannegenene som gjør at dem glemmer slikt. min tidligere samboer var like extrem som min nåværende.. skulle nesten tro de var tvillinger[&:]
ellers så har han ikke mange uvanene nei.

ORIGINAL: miri23

[:)][:)]For å være helt ærlig har ikke min noen uvaner. Men meg derimot? uff. har vel alle uvanene dere har skrevet ned her. Føler meg veldig råtten nå.

Må det ikke være litt slik også?

HEHE, her også! Det er som å lese om meg, har stortsett alle uvanene her (bortsett fra de som har med snus og gjøre da). Min har nok noen uvaner, men ingen som er så sterke at jeg kan huske de (han hadde noen som irriterte meg når vi først ble sammen, slik som å legge ned dolokket, men de har jeg stortsett fått plukket av ham)[:)] Funnet en inner 10'er her altså[:D]

Back
Topp