hva slags uvaner har samboeren??

hamarjente

Forelsket i forumet
som er litt irriterende??samboeren min setter alltid dopapiret på stellebordet eller vaskemaskina etter at han har vært på do...enda det skal henge på den holderen på veggen...bare en liten filleting som irriterer meg litt...hehe...også har han en tendens til å bruke ekstremt lang tid på å gjøre seg klar når vi skal bort...jeg og marcus kan være fullt påkledd og klare for dra når han finner ut at han skal barbere seg og henge opp klær før vi skal dra...men,men de mannfolka...hehe..

Min biter negler[:'(]

Min promper høylydt...

Min har en tendens til å lukte på genseren sin hvis noen røyker ved siden av. Du vet sånn bare får o sjekke om genseren har begynt å lukte røyk......det er SÅ irriterende, for det er jo så lett å se hva han driver med!
hehehe!

Godt det ikke er han som skal fortelle om mine uvaner!

Vi har en kran på kjøkkent som drypper når den ikke blir skrudd ordentlig igjen. Da kommer det drypp.... drypp... drypp... fra kjøkkenet til jeg går å skrur igjen. Det kam man bli sprø av.

Hvis jeg har vondt noen plass, som jeg har hatt de siste ukene, så svarer han alltid med at han og har vondt noen plass! [:@]
Og så spør han alltid meg om det er noe han skal gjøre. Hater å fortelle/mase om hva han skal gjøre! Han har da øyne selv! Men det er vel en typisk manneting...

Min promper høylydt...

Min også![:D] Men må si jeg nesten ikke reagerer på det lengre,for det skjer så ofte![:D]
Og han vil jo helst at jeg skal le av og til,prøver å holde meg hver gang! Hehe..

Men det mest irriterende er at han skal alltid slappe av litt (med en røyk,avisen,el.l) før han begynner på ting/gjør seg ferdig med ting. Som feks etter middagen liker jeg å rydde av bordet og evt vaske opp før jeg setter meg ned og slapper av,mens han må slappe av først og så kan ha gjøre seg ferdig med ting!!
Men da hender det ofte at jeg allerede har gjort det,for jeg hater rot![:'(]
Hvorfor ikke gjøre seg ferdig med ting og deretter slenge beina på bordet?! Hehe,årh...[:'(][8D]

Min samboer glemmer alltid å legge ned dolokket når han dusjer, så når jeg skal på do etterpå, så er dosetet klissvått! Det er plagsomt det! Han pleier alltid å glemme å lukke skapdører og skuffer og, men det er ikke fullt så irriterende

ORIGINAL: Marris

Han pleier alltid å glemme å lukke skapdører og skuffer og, men det er ikke fullt så irriterende

Det gjør mannen her i huset og! Men det har bare blitt komisk, vet alltid hva han har gjort og spist før han dro på jobb. [8D]

Min har oxo vondt en plass vist jeg har vondt, så han har hatt det veldig vondt i det siste. Han har hatt manneinflusensa minst 5 ganger, han skulla vært død, så syk han har vært da.

Rart, han skryter av og være ved så go helse og er veldig frisk og rask når han er frisk, men kommer det en liten forkjølelse, så er han døden nær stakkar. Men jeg bare overdriver når jeg er dårlig.[:@]

Ellers så gjør han lite uten at jeg ber om det, og når jeg ber om det så maser jeg.[>:]

Det må være når han ser på tv er han så langt borte at du like gjerne kan prate til veggen

Haha..sånn er min og... spes hvis det er fotball på tv.
Eller når han leser avisen. Da kan du like gjerne sitte og finne på
masse usanne ting, og han hører ikke en dritt! Helt i sin egen verden...[;)]

ORIGINAL: Pondus

Det må være når han ser på tv er han så langt borte at du like gjerne kan prate til veggen

Sånn er jeg...

Min glemmer absolutt alt, som f.eks. avtaler vi har med andre (dersom han ikke har avtalt dem selv så klart), glemmer å skru av TV'n, lys o.l. når han går ut av huset, promper høyt, stjeler hele dyna om natten, roter noe helt vanvittig og er dårlig til å hjelpe til med husstell[:@]
Men uansett, jeg elsker ham like høyt allikevel[:)]

Min lukker ikke skapene etter seg, og ofte blir smøret stående ute på benken etter han har laget mat....
Klær blir slengende på sovesofaen på datarommet, men det som er mest irriterende er når han legger gensere på vask så tar han av seg t-skjorta og genser på en gang, så de er liksom inni hverandre[:@]

Kommer hjem fra jobb og går på do der tar han av seg klærna og de blir liggenede til jeg tar de bort.
Så fiser han masse [:-] [:)]

ORIGINAL: nettemor

Min lukker ikke skapene etter seg, og ofte blir smøret stående ute på benken etter han har laget mat....
Klær blir slengende på sovesofaen på datarommet, men det som er mest irriterende er når han legger gensere på vask så tar han av seg t-skjorta og genser på en gang, så de er liksom inni hverandre[:@]

Den kan jeg også føre til lista mi[:@]

min slenger alltid klærne sine i en haug ved siden av senga om kvelden, og så plukker han den aldri opp igjen.. og hver gang han drikker brus (ikke veldig ofte) blir flaska stående på stuegulvet... Jeg prøver å la være å si noe, og å la være å mase, og å la være å rydde opp etter han, men det irriterer meg sånn at jeg bare må.

Prompinga gidder jeg ikke å bry meg om lenger - men katten vår har begynt å prompe sånn som kjæresten min, og da er det morsomt at han skal klage på det... jeg har forsøkt å si at sånn har jeg hatt det hver gang han promper [;)]

Hahahaha, sitter her å gapskratter jeg!! Mannfolk er igrunn veldig like...var noe som minnet meg om min gubbe i nesten alle innleggene her!![:D] Huff, men jeg elsker han like mye fordet! Mannfolk altså..hihihi..[:D][:D]

mannen min setter alltid glass og kaffekopper etter seg OVERALT! hvorfor kan han ikke bare ta de med seg når han er ferdig? finner jo 17 glass rundt omkring ALLTID.
også kaster han alltid klærne fra seg på gulvet etter han har trent eller når han skal legge seg - skittent og rent om hverandre. DET er irriterende. også skal liksom jeg plukke det opp, og jeg vet jo ikke hva han skal ha vaska og ikke.[:@]
og det der t-skjorte-inni-annen-genser-fenomenet er jeg også kjent med.
i tillegg er han siiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt distré, gjør SJELDEN noe i huset uten å bli bedt om det (men han tror selv han er såååå flink, han har jo vaska badet 3 ganger etter at vi flytta hit...). unnskyldninga hans er alltid at han "glemte det"[&:]...jaja.

men jeg elsker han så masse, og han har mange gode og fantastiske sider![:)]

Back
Topp