Hva slags symptomer

7+0 i dag, sykt kvalm og helt håpløst trøtt!!
 
Et helt hav av symptomer, men det merkeligste er nok at den høyre puppen har blitt MYE større enn den venstre!
 
Mye murringer/stikkinger/ubehag nå, som jeg ikke kan huske jeg hadde så tidlig sist..
4+4 i dag.
 
Jeg er litt nervøs da jeg har mistet en del av symptomene mine, var kvalm og veldig ømme pupper. Var på tidlig UL i går fikk se ett bankende hjerte og ble satt tilbake 1,5 uke. Så er redd jeg mister siden jeg mister symptomene :/ . Jeg skal igjennom en operasjon å fjerne livmor osv så har liksom bare nå til å få barn.
Håper det går bra :Heartred Det er jo relativt vanlig å bli satt tilbake, kan du ha hatt el senere?
 
Ømme bryster, ofte på do å tisse, våkner mye om natta, lagt på meg ca 2.5 kg. Ellers kjenner jeg ikke så mye til det enda. Jeg er 5+4.
 
Selv om jeg enda ikke klarer å stole på at spiren er der (skal til legen imorgen), så holder symptomene håpet oppe:
Ømme bryster
Kvalme som kommer og går
Murringer og stikninger
Sover mye
Skulle ta på meg vinterbuksa idag...som alltid har vært stor til meg, og den strammer:wideyed:
Nevnte jeg ømme bryst? :wtf:
Spent på hva legen sier imorgen...
 
Last edited:
I dag er jeg rett og slett uggen. Føler jeg har maten i halsen hele tiden. Og så er jeg skikkelig trøtt. Usikker på om det skyldes graviditeten eller om det er omgangssjuka på gang.

Føler jeg har gått opp en kilo i hver pupp :hilarious: De er tidvis veldig ømme, vonde og tunge. Verst på kvelden.

Eller er jeg ektremt lettrørt :hilarious:
 
Har ordna rommet til storesøster nå, rydda, bært, vaska.. og jaggu kjenner jeg det nedi bekkenet nå. Kan ikke huske at jeg kjente sånt så tidlig sist altså. Stikkinger og litt vondt
 
I går og i dag har jeg vært sammenhengende irriterende småkvalm. Ikke spykvalm, men litt som å være bilsyk. Kjempeirriterende følelse, og hjelper ikke om jeg spiser/ikkespiser/drikker osv...

Ellers har puppene vokst, noe mannen kan bekrefte. Hehe! De er veldig vonde!
 
Fortsatt ømme bryster og luft på kvelden. Men i dag kjenner jeg på kvalmen og må ofte ut å ha frisk luft ;)
 
Kjære snille vakre symptomer, nå har dere holdt dere unna i 8 uker, kan dere være så snill å holde dere unna noen uker til? :Heartbigred

Flere enn meg som mangler symptomer, og er veldig fornøyd med det? Skulle gjerne merket at noe er på gang som forrige svangerskap, men føler meg veldig heldig som ikke merker stort :)
 
Spyr som en gris, og trøtt som et uvær.. Smått ømme pupper og det river og sliter i underlivet :yuck:
 
Skikkelig kvalm - men det kjem ikke opp.
Savner faktisk da jeg spydde som en gris gravid med jentungen - for da følte jeg meg ganske ok etter det kom opp. Helt til jeg spiste igjen ofc

Edit: 5min senere hang jeg over doskåla :hilarious:
 
Last edited:
7+1 i dag og kvalmen har aldri vært verre! Sensitiv luktesans også. Ellers er puppene harde som stein, vonde og mye større. Er også helt utslitt.

Er helt sikker på at magen allerede vises. Stikker veldig ut og er veldig rund. Det kan umulig bare være luft?
 
Merker på morgenen føler jeg meg bare litt uggen, men tror det er fordi jeg sover ikke godt om natta, så kommer småkvalmen, rykninger i livmor og ømme pupper på ettermiddag/kveld, og da blir den harde. På morgenen er alt borte og får symptomer utover dagen. Blir forsatt litt uggen etter jeg spiser, men det har forbedra seg voldsomt bare de to siste dagene.
 
Og jo, jeg er mega trøtt enda. Sover fremdeles på dagen. Gjorde det ikke igår, og da la meg jeg før klokka 9, sammen med datteren min :laughing002:laughing002:laughing002
 
Jeg er kjempekvalm!! er på kanten til å spy hele tiden. Pluss veldig trøtt, ømme store bryst og en del ligamentsmerter i underlivet.. heldig dere som ikke har noen symptomer:shifty:
 
Back
Topp