Hva slags symptomer

Himmel.... i dag skjedde det ett eller annet med puppene mine, som om de har vokst en hel haug fordi bh’n føltes plutselig trang :wideyed: Heldigvis er de kun ømme dersom jeg tar på dem :hilarious:

Ellers har det kommet skikkelig strekking i nedre del av magen, ved flere anledninger i løpet av dagen. De har kommet når jeg har reist meg opp etter å ha sittet på huk, eller når jeg har hostet skikkelig.

Har også vært tidvis ekstremt trøtt, og i dag morges da jeg våknet var jeg rett og slett bitte bitte litt småkvalm.
 
Samme her! Det er skikkelig ømt nedi der og må være forsiktig når jeg skal nyse, hoste eller vri meg.
Her også. Kjennes ut som knivstikk hver gang jeg nyser :dead:
 
Fortsatt småkvalm, tisser en del og ømme bryster. Strekker godt i livmoren til tider. Trøtt men våken :p
 
Jeg har ømme pupper, de har faktisk vokst også! xsmile2 Ellers får jeg vondt, eller blir sliten i korsryggen etter jobb, eller om jeg har stått mye. Til tider ligamentsmerter. Litt småkvalm om morgenen er jeg også før jeg får spist frokost :)
 
  • Murringer, til tider ganske kraftig.
  • Ligamentsmerter når jeg reiser eller strekker meg.
  • Brystene har blitt rundere. De er også ømme å ta på, men ikke spesielt ellers.
  • Småkvalm når jeg legger meg.
  • Trøttere enn vanlig (dvs ekstremt trøtt :laughing002).
  • Ble kvalm av to kuler is på fredag. Kan vanligvis spise en hel skål :smiley-ashamed004
 
Humøret kan går hvertfall "all over the place" de siste dagene. Er trøtt, ømme pupper når jeg tar på dem. Ikke direkte kvalm, men får en sånn uggen følelse.
 
Hmm, jeg aner et mønster... for andre kveld på rad er det som om puppene er i ferd med å vokse ut av bh’n, og de er tydelig ømme når jeg kommer borti dem.

I dag har det murret enda mer enn tidligere i livmor-området, og det strekker tidvis nedover innsiden av låret. Trøttheten kommer nesten presis kl. 17.
 
Har ømme pupper når jeg kommer borti/tar på dem og kjenner det foregår mye i magen.
 
Okei, kommer på ett symptom til. Merker at jeg er skikkelig hormonell allerede! Blir mye lettere rørt og trodde jeg var lettrørt nok etter at jeg ble mamma for første gang:p Også blir jeg så sint for tiden.
 
Ømme og større pupper
Småkvalm
Tidvis murring og strekking i magen
Oppblåst, spesielt på kvelden
Hormonell
 
I dag skrangla bekkenet så mye at jeg måtte lyve på meg ryggkink på jobb i dag :eek: gikk rundt som en annen pensjonist med rullator, bare at jeg manglet rullatoren :hilarious: merkelig! Første svangerskapet måtte jeg bruke krykker lenge, men sist gang gikk jeg ok hele svangerskapet. Håper dette var noe engangs :wideyed:
 
Jeg våknet inatt og skulle strekke meg så fikk jeg skikkelig vondt på ene siden av magen, utrolig ubehagelig. Andre som har opplevd det? Vet folk prater om at dem nyser eller beveger seg i raske bevegelser så får dem vondt!?
Ja, mange ganger. Får nesten hver dag vondt når jeg beveger meg etter å ha våknet når jeg har ligget stille lenge. Ligamentsmerter :)
 
Mine symtomer når jeg tok den første testen 10dpo:
-Sykt mye luft i magen og litt fluffy avføring
- Litt mere trøtt
-Små murringer i magen

Nå 3+6
-Luften har gitt seg litt.
-Små murringer
-Puppene begynner å bli ømme.
-Oftere sulten

Tidligere pp har jeg hatt symptomer fra A-Å og ikke vært gravid. Få symptomer kan bety gravid det også:)
 
Altså jeg misunner dere med masse symptomer :) jeg har ingen. Kjempefin form. Men så en liten spire på ultralyd i dag, og testene har vært sterkere. Så gravid er jeg ennsålenge
 
Sist gang jeg var gravid fikk jeg lite symptomer. Men nå kom det litt sånn bang mye rart og jeg er bare 11dpo...så spent på hvordan dette skal utvikle seg. Nå tar jeg progresteron støtte så muligens det forsterker ting.

- luft i magen
-masse murringer
- trykkende følelse i underliv
-Tisser ofte
- trøttere enn vanlig.
-tyngre bryster og får av og til stikkinger i dem.
 
Kan legge til ømme bryst til listen, nå har også det begynt :rolleyes:
 
Merker jeg er ganske deppa, jeg føler jeg enten er deppa eller glad. Blir fort irritert også. Fremdeles ømme pupper om jeg kommer borti.
 
Litt av og på med symptomer her. Hadde mye ligamentsmerter i helgen og uka før, men dette begynner å avta. De ømme puppene er gått over til vonde brystvorter.. Kan kjenne antydninger til kvalme ved anstrengelse, men ikke ellers. Og veldig sulten.. utenom dette er jeg i veldig fin form altså!!!:)
 
Back
Topp