Hva slags mat/drikke/snacks hadde du i fødebagen?

Hadde ikke med noen ting.
Spiste før vi dro inn, fikk vann med isbiter underveis, var det eneste som frista. Etter fødsel fikk jeg brødmat med pålegg etter ønske.

Tenkte ikke på mat under fødsel. Med eldste fikk jeg væske intravenøst fordi jeg ikke klarte å drikke nok.

Mine fødsler har vært relativt raske (5 og 2 timer fra vi kom inn på sykehuset til ungen var ute), så var liksom ikke tid til så mye annet enn å føde og få smertelindring følte jeg [emoji23]
 
Har ikke hatt med meg noe noen av gangene, aldri savnet noe heller, eller jo med førstemann gikk barnefar å kjøpte meg en brus.
 
Ingenting. Verken før, under eller etter. Drakk vel litt rød saft under tvang, for å få i meg litt væske.
 
Ingenting :)

Mat er det siste jeg har klart å få i meg ved fødslene.
Vært nok med vann/saft på sykehuset
 
Hadde med mye. Og drakk vel en Pepsi Max, og spiste ikke noe annet enn det de hadde på sykehuset utenom en sjokolade eller to. Var på sykehuset i 6 dager..
Hadde pakket proteinbarer og energidrikk men til liten nytte. Kan jo kjøpe alt på sykehuset og pakker ikke det neste gang.
 
Ingenting! Første var prematur, så visste vel inne helt at jeg skulle føde. Men fødte raskt! De tre neste var alle styrt-fødsler, ingen tid til mat [emoji85]
 
Mange små vannflasker og kjeks og sjokolade. Fikk kun bruk for vannet men spiste det andre på barsel
 
Brus, Wasa knekkebrød sandwich, sjokoladebiter.
 
Hadde med en del forskjellig, druer, kjeks, sjokolade, Pepsi max osv. Det eneste jeg fikk i meg etter nesten et døgn i fødsel var en New energy, og da fikk jeg kjeft av jordmor fordi jeg ikke spiste ordentlig mat :p
 
Back
Topp