Hva skjer

Hahah jeg må le! Kvinnekroppen på slutten av svangerskap altså..:laughing002:laughing002 Må følge med på dette ja! Jeg ville nok kjent etter oppi der jeg da, nysgjerrig som jeg er!:p hold oss oppdatert :D

Må følge med jeg også. Begynner å bli spennende her nå :p
Tror ikke jeg hadde klart å la være, så hadde nok prøvd å kjenne hva det er :p

Det høres ut som at det er hodet til babyen din som ligger ganske langt nede :-)

Hahah jeg må le! Kvinnekroppen på slutten av svangerskap altså..:laughing002:laughing002 Må følge med på dette ja! Jeg ville nok kjent etter oppi der jeg da, nysgjerrig som jeg er!:p hold oss oppdatert :D
Må følge med jeg også. Begynner å bli spennende her nå :p
Tror ikke jeg hadde klart å la være, så hadde nok prøvd å kjenne hva det er :p

Kjente etter og jeg kunne ikke kjenne noe, så det sitter sikkert lenger oppe..

Kan det sette i gang ting når det ligger så langt nede, eller må jeg gå med dette i dagevis/ukesvis?
Takk for svar, hjalp litt på stressnivået :)

Vet ikke om det kan sette ting i gang, vet bare at jeg selv har følt noen ganger at det er noe som skal falle ut mellom beina og fått beskjed at det blir mer trykk på en måte når babyen ligger å borrer seg nedover :-) Var visst positivt mente lege og jordmor :-)

Vet ikke om det kan sette ting i gang, vet bare at jeg selv har følt noen ganger at det er noe som skal falle ut mellom beina og fått beskjed at det blir mer trykk på en måte når babyen ligger å borrer seg nedover :-) Var visst positivt mente lege og jordmor :-)

Okei, da tror jeg at jeg slår meg til ro med det :) Har termin 18. Oktober :)

Det du opplever er nedpress og det kan være at lille klemmer på noe som får det til å kjennes ut som noe skal komme ut.
Så lenge du ikke har problemer med vannlating er det ingen problem :)

Det du opplever er nedpress og det kan være at lille klemmer på noe som får det til å kjennes ut som noe skal komme ut.
Så lenge du ikke har problemer med vannlating er det ingen problem :)

Hva er risken om man har nedpress og samtidig problemer med vannlating? Er det bare at det er større risiko for å få uvi? :-/

Hva er risken om man har nedpress og samtidig problemer med vannlating? Er det bare at det er større risiko for å få uvi? :-/
At du ikke får tisse. :p
Noen sliter jo etter fødsel med at blæra blir presset ned og ikke kommer på plass. Da sies det at man har samme følelse som hun beskriver her fordi blæra rett og slett er på feil plass.
Men akkurat nå er det bare kjedelig om man ikke får til å tisse skikkelig.

Back
Topp