BareMona
Glad i forumet
Prøv å få med mannen på en runde, kanskje han merker noe annerledes?Nei, det har jeg ikke..![]()
Er usikker på hvor høyt oppe det evt er >_<
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å få med mannen på en runde, kanskje han merker noe annerledes?Nei, det har jeg ikke..![]()
Er usikker på hvor høyt oppe det evt er >_<
Prøv å få med mannen på en runde, kanskje han merker noe annerledes?

Må følge med på dette ja! Jeg ville nok kjent etter oppi der jeg da, nysgjerrig som jeg er!Prøv å få med mannen på en runde, kanskje han merker noe annerledes?

Kan ikke si noe til han på forhånd iallfall, da tror jeg ikke at han tørr *ler*
Får prøve også spørre han etter![]()
Må ikke si noe nei, da tørr han sikkert ikke.Haha! Men tenk om han bare dytter det lenger opp da!![]()
Må ikke si noe nei, da tørr han sikkert ikke.
Vil jo tro at han stopper ganske fort om det skulle butte i noe??![]()

Må ikke si noe nei, da tørr han sikkert ikke.
Vil jo tro at han stopper ganske fort om det skulle butte i noe??![]()
Haha.. Det hadde vært litt corny.. Kjenne etter og så oppdage at det er en fot der.. IiikkHar du sjekket at det ikke er en fot?![]()
Hahah jeg må le! Kvinnekroppen på slutten av svangerskap altså..Må følge med på dette ja! Jeg ville nok kjent etter oppi der jeg da, nysgjerrig som jeg er!
hold oss oppdatert
![]()
Må følge med jeg også. Begynner å bli spennende her nå![]()
Tror ikke jeg hadde klart å la være, så hadde nok prøvd å kjenne hva det er![]()
Det høres ut som at det er hodet til babyen din som ligger ganske langt nede![]()
Kan det sette i gang ting når det ligger så langt nede, eller må jeg gå med dette i dagevis/ukesvis?
Takk for svar, hjalp litt på stressnivået![]()
Kan det sette i gang ting når det ligger så langt nede, eller må jeg gå med dette i dagevis/ukesvis?
Takk for svar, hjalp litt på stressnivået![]()
Vet ikke om det kan sette ting i gang, vet bare at jeg selv har følt noen ganger at det er noe som skal falle ut mellom beina og fått beskjed at det blir mer trykk på en måte når babyen ligger å borrer seg nedoverVar visst positivt mente lege og jordmor
![]()
Godt noen har litt erfaring her, så slipper disse mennene våres p være forsøkskaninerOkei, da tror jeg at jeg slår meg til ro med detHar termin 18. Oktober
![]()
Det du opplever er nedpress og det kan være at lille klemmer på noe som får det til å kjennes ut som noe skal komme ut.
Så lenge du ikke har problemer med vannlating er det ingen problem![]()
At du ikke får tisse.Hva er risken om man har nedpress og samtidig problemer med vannlating? Er det bare at det er større risiko for å få uvi? :-/