Hva skjer

M&ms

Forelsket i forumet
Det er akkurat som om det ligger en "klump" i skjeden som jeg kjenner at jeg vil ha ut, men som ikke kommer - hvis dere skjønner? Er det mulig at det er slimproppen jeg kjenner eller noe? Er en skikkelig rar følelse, men jeg kjenner at jeg venter på at "noe" skal dette ut på en måte.. Haha :p

Jeg aner ikke, men det hørtes funky ut! :p du må jo si ifra hva dette er for noe rart!

Det kjennes på en måte ut som om det er en tampong som vil ut, haha *ler*
Tror det er mye jobbing på gang, for jeg har masse stikkinger i underlivet også :o

Oi! Haha! Så sært! :p Ja, du får si ifra om noe kommer ut tilslutt da ;)

Kanskje det er slimproppen som har løsna og ligger oppi der? Haha må være ubehagelig :p en feil insatt tampong er hvertfall ikke digg!
Får du vondt hvis du detter deg ned fort da?

Det er akkurat som om det ligger en "klump" i skjeden som jeg kjenner at jeg vil ha ut, men som ikke kommer - hvis dere skjønner? Er det mulig at det er slimproppen jeg kjenner eller noe? Er en skikkelig rar følelse, men jeg kjenner at jeg venter på at "noe" skal dette ut på en måte.. Haha :p
Har du sjekket at det ikke er en fot? :-P

Kanskje det er slimproppen som har løsna og ligger oppi der? Haha må være ubehagelig :p en feil insatt tampong er hvertfall ikke digg!
Får du vondt hvis du detter deg ned fort da?

Da må den se og komme seg ut!! Haha :p
Det er det!
Får gjerne stikkinger, men siden jeg har så vond rygg så er de fleste bevegelsene mine forsåvidt rolig :)

Jeg har mange ganger fått følelsen av når man prøver å sette seg ned samtidig som at det er en tampong som "sitter litt skjevt" :o
som når man har bommet med inn-setningen og må ta den ut og prøve på nytt :P men det er som regel bare 5-10 sekunder noen gang i nu og ne. Så jeg har bare konkludert med at baby har presset mot skjeden/urinrøret... Kanskje er noe av det samme?

Jeg har mange ganger fått følelsen av når man prøver å sette seg ned samtidig som at det er en tampong som "sitter litt skjevt" :o
som når man har bommet med inn-setningen og må ta den ut og prøve på nytt :P men det er som regel bare 5-10 sekunder noen gang i nu og ne. Så jeg har bare konkludert med at baby har presset mot skjeden/urinrøret... Kanskje er noe av det samme?

Jeg har hatt det i hele dag :o og kjenner det hele tiden, har kjempelyst til å presse når jeg er på do, men det er jo ingenting å "presse" på :| er kjemperart *ler*

Jeg har hatt det i hele dag :eek: og kjenner det hele tiden, har kjempelyst til å presse når jeg er på do, men det er jo ingenting å "presse" på :| er kjemperart *ler*

Kjenner det blir veldig mystisk hvis det IKKE kommer noe ut tilslutt! :p:p

Jeg har hatt det i hele dag :o og kjenner det hele tiden, har kjempelyst til å presse når jeg er på do, men det er jo ingenting å "presse" på :| er kjemperart *ler*
Har du... kjent etter med fingrene om det ER noe der..? o_O eller er det høyere opp?

Back
Topp