Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg syr ikke sånn fast, men skal sy meg et elastisk skjørt-veldig enkelt, med strikk i livet. Har planer om ringslynge og sengekant, og kanskje slyngevugge hvis jeg tør å begi meg ut på det prosjektet og jeg har energi til det. Har tidligere sydd trekk til vognmadrass og stellemadrass, og har lyst til å sy sengesett til baby også.
Jeg har sydd litt de siste par årene, men lenge mellom hver gang, så jeg anser meg fortsatt som nybegynner (hovedsakelig sydd handlenett, enkle vesker, luer/pannebånd, gensre, cardigan o.l). Det er en hobby det blir fryktelig mye rot av, så jeg føler jeg må ha litt god tid når jeg først setter i gang. Venter nå første barn, og gleder meg til å sy babyklær! Kjøpte nylig overlock, og testa den for første gang i går. For en magisk oppfinnelse! Tror den vil få fart på sygleden igjen
Jeg har planer om å sy en heldress til baby, samt annet babytøy. Tenkte også å sy et sykkelsetetrekk i ull til mamma som sykler til og fra jobb hver dag.
Gardiner [emoji4] når bare baby kommer og magen gir plass til symaskin igjen (og eg forhåpentligvis har litt overskudd [emoji14]). Babyrommet skal ikke i bruk før til våren så har litt tid på meg [emoji4]
Men har sydd både babynest og sengetøy i vår /sommer.
PS! Babynestet som var til utstilling på stoff og stil her i Trondheim er skikkelig trist, men eg fulgte oppskriften og det ble myyyye finere [emoji173] så er bare de som har laga det som har gjort en dårlig jobb. Anbefaler å ta en god kikk/studere det likevel da, for å få et inntrykk av hvordan det kan sys [emoji6]