Hva skal du ha til middag i dag?

så misunnelig når eg leser om alt det gode dere kan spise. Jeg drikker kefir, spiser Ritz, fruit og en type suppe. Er for det meste vegetarianer, men klare ikke mye grønnsaker heller. Har spist middag et par ganger ila graviditeten men halvparten av gangene kommer det opp igjen. Savner pizza grandiosa men er ikke hjemme I Norge.

Bakte taco horn til middag igår

Vedlegg

• Snapchat-1748218130.jpg
    Snapchat-1748218130.jpg
    1,4 MB · Visninger: 5
Jeg er så matlei nå fordi jeg må spise hele tiden for å holde kvalmen nogenlunde i sjakk. Blitt ganske lei. Usikker på dagens middag. Men får jo litt inspirasjon herfra.

Her ble det rett å slett kiosk mat idag tidlig middag siden jeg var sulten

Kyllingfilet med pasta og pesto blir det her, det gleder jeg meg faktisk litt til

I dag blir det kyllinglår i ovnen med en god salat til, ris og sweet chilli saus.

så misunnelig når eg leser om alt det gode dere kan spise. Jeg drikker kefir, spiser Ritz, fruit og en type suppe. Er for det meste vegetarianer, men klare ikke mye grønnsaker heller. Har spist middag et par ganger ila graviditeten men halvparten av gangene kommer det opp igjen. Savner pizza grandiosa men er ikke hjemme I Norge.
I forrige svangerskap brukte jeg mye tid på å drømme om alt jeg skulle spise når kvalmen gikk over. Fant mange fine matblogger.
Klarer du smoothie? Kan stappe i seg mye næring, men lett å kaste opp også.

Vi skal ha noe vi kaller for Tofu Harissa. Det er tofu marinert i en harissa-sais og servert med couscous. Om å gjøre å ikke lage den for sterk.
Mangler fremdeles ideer for fredag og lørdag.

Dette er litt off topic, men fant en salami som jordmor sa man kunne spise. Den het fersk eller noe, skal se om jeg finner eksakt navn :)

Fiskegrateng :) jordmor sa at gravide burde spise hvit saltvannsfisk to ganger i uka, andre som har fått høre det? Liker hvit fisk jeg da, så helt greit :D

Pinnekjøtt! :nailbiting: :Heartred
Har ikke sett familien siden julen, så nå skal julefeiringen taes igjen

Dette er litt off topic, men fant en salami som jordmor sa man kunne spise. Den het fersk eller noe, skal se om jeg finner eksakt navn :)
Ja, den kan gravide spise. Men, synes selv den smaker helt pyton, så har ventet tålmodig til fødsel de to første svangerskapene :hilarious:

Fiskegrateng :) jordmor sa at gravide burde spise hvit saltvannsfisk to ganger i uka, andre som har fått høre det? Liker hvit fisk jeg da, så helt greit :D
Vi har en torsk i kjøleskapet som burde spises i dag helst, men har vært litt i tvil fordi jeg ville ha noe annet på en fredag. Men da skal jeg følge rådet fra jordmoren din, og ta torsken i dag:happy: Er jo suupergodt med bacon, hvit saus og poteter!

Back
Topp