Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I forrige svangerskap brukte jeg mye tid på å drømme om alt jeg skulle spise når kvalmen gikk over. Fant mange fine matblogger.så misunnelig når eg leser om alt det gode dere kan spise. Jeg drikker kefir, spiser Ritz, fruit og en type suppe. Er for det meste vegetarianer, men klare ikke mye grønnsaker heller. Har spist middag et par ganger ila graviditeten men halvparten av gangene kommer det opp igjen. Savner pizza grandiosa men er ikke hjemme I Norge.
Ja, den kan gravide spise. Men, synes selv den smaker helt pyton, så har ventet tålmodig til fødsel de to første svangerskapeneDette er litt off topic, men fant en salami som jordmor sa man kunne spise. Den het fersk eller noe, skal se om jeg finner eksakt navn![]()
Jeg heller syns ikke den er så veldig godJa, den kan gravide spise. Men, synes selv den smaker helt pyton, så har ventet tålmodig til fødsel de to første svangerskapene![]()
Ja, den kan gravide spise. Men, synes selv den smaker helt pyton, så har ventet tålmodig til fødsel de to første svangerskapene![]()
Jeg heller syns ikke den er så veldig god![]()
![]()
Jeg liker den! Den smaker ikke vanlig salami da, kanskje litt dansk salami ish? Kjøper den med jevne mellomromÅ, det var dumt, da skal jeg ikke kjøpe den![]()
Vi har en torsk i kjøleskapet som burde spises i dag helst, men har vært litt i tvil fordi jeg ville ha noe annet på en fredag. Men da skal jeg følge rådet fra jordmoren din, og ta torsken i dagFiskegratengjordmor sa at gravide burde spise hvit saltvannsfisk to ganger i uka, andre som har fått høre det? Liker hvit fisk jeg da, så helt greit
![]()