Hva skal du ha til middag i dag?

Mannen foreslo noe så spennende som ferdigpizza i dag og jeg var helt med på den.

I dag skal vi ha det mini kaller «festmiddag»! Da tar vi bare alt av rester vi finner - pastaposen med 7 skruer igjen i skapet, den ene pølsa for seg selv i fryseren, siste pakka med ritzkjeks og en tube skinkeost, de to siste potetene nederst i grønnsakkskuffen, den ene kyllingfileten som er igjen osv. tilbereder og deler opp, så plukker vi bare :cool: Reste-tapas-ish

I dag skal vi ha det mini kaller «festmiddag»! Da tar vi bare alt av rester vi finner - pastaposen med 7 skruer igjen i skapet, den ene pølsa for seg selv i fryseren, siste pakka med ritzkjeks og en tube skinkeost, de to siste potetene nederst i grønnsakkskuffen, den ene kyllingfileten som er igjen osv. tilbereder og deler opp, så plukker vi bare :cool: Reste-tapas-ish
Dette hørtes gøy ut!! Og smart ikke minst. Dette må vi teste :smiley-bounce012

Jeg er med mannen på jobb i dag fordi jeg har turnusfri. Jeg har allerede spesielt kebabpizza. Det skal bli godt det!

Jeg er med mannen på jobb i dag fordi jeg har turnusfri. Jeg har allerede spesielt kebabpizza. Det skal bli godt det!
Digger kebabpizza! Jeg fikk meg kebabrull i går med samboer, delte med eldste guttene, for jeg klarte ikke hele selv :hilarious:

Har skikkelig lyst på makaroni og pølse form med hvit saus i dag! Bruker å ha oppi brokkoli og løk, men kan bare ha løk oppi halve, ellers spiser ikke mellomste :smiley-ashamed004 Han som elsket løk og sopp før :hilarious:

Åååh kebabpizza eller kebabrull hørtest sikkelig digg ut altså. Usikker på hva vi skal ha, jeg kommer sent hjem så samboer har enten laget eller i det minste bestemt det han skal lage senere. Men kjenner jeg han rett er det noe super sunt, så blir nok ikke kebab på meg :arghh::hilarious:

Back
Topp