Hva skal du ha til middag i dag?

Tomatpølsegryte med ris

Vi droppet suppen og gikk ut på restaurant istedet. Indisk. Må utnytte god appetitt. Og tiden går så sakte når vi bare venter.

• Elsker
Reactions: EK3
Vi droppet kyllingpasta og bestilte pizza i stedet :laughing002

Orker lite matlaging, men mannen jobber kveld. Da ble det pannekaker på mini og meg. Det er varmt, da teller det som middag, sant? :joyful:

Når jeg blir frisk skal jeg kjøpe med en lahmagun eller en kebabrull. Eneste jeg har skikkelig lyst på nå :hilarious:

Savner kebab rull fra Norge. Kebaben her i landet jeg bor, er liksom ikke det samme :banghead:
Kjedelig når man skikkelig lyst på noe og ikke får tak i det :bag:

Pappaen er lett å tvinne rundt fingeren :smiley-bounce022
Han kjøpte frossenpizza på barnas bestilling :smiley-bounce022

Høyrdest digg ut!xsmile9 Gler meg ti pappaen her i huset er tibake ifrå sin «nei, vi må være sunne»-fase… Han he blitt grusomt mykje vanskelegare å overbevise om ferdigpizza og takeaway:rolleyes:

Ein utruleg dårleg kombo når ein er kvalm 24/7, he dårleg matlyst og plutseleg får skikkeleg lyst på noko anna enn knekkebrød:hilarious:

Spiste pasta alfredo til middag i går og ble uvel etter tre biter. Kjedelig når jeg gledet meg til maten og brukte god tid på kjøkkenet. I dag er det lite mat som frister så vurderer en enkel pizza

Back
Topp