Hva skal du ha til middag i dag?

I dag blir det ovnsbakt kyllingfilet surret i bacon :) med potetbåter og salat :)

Mannen spiser treretters med kompiser i dag, men lovte meg å svippe innom McDonald’s for meg på vei hjem :angel8 Kan vel ikke få for mye salt og fett?? :rolleyes:

I dag ble det pasta bolognese :) raskt og greit. Hadde egentlig ikke lyst på middag, men :bag: spiste litt ihvertfall

I dag ble det spaghetti og kjøttsaus. Heldigvis smakte det:happy: Ikke alt som frister og smaker så godt for tida.

Vi spiste en veldig god lakseform (med ørret) igår
Gulrot, potet og sellerirot bakes i ovnen med fløte 40 min mens biter med ørret ligger i marinade med olje, hvitløk, sitronpepper og evnt. salt.
Så 10 min med ørreten i formen til slutt. Med ris til

Idag skulle vi spise carbonara-rester, men jeg fikk slått gjennom sushi istedet

Sniker fra oktober for å få middagstips :) Dette hørtes sååå godt ut. Skal prøve!

Jeg har en kalvesteik i senkokeren idag, gleder meg skikkelig, litt kjipt at jeg vet at jeg klarer omtrendt ikke å spise noe før jeg blir kvalm:meh:

Bør spise mer fisk selv, så prøver å flette det inn her også.
Hva med:
Fiskegrateng, hjemmelaget med det du liker
Panert torsk, lage skikkelig digg fish and chips
Fiskesuppe
Brokkoli-og ertesuppe med ovnsbakt torsk og sprøstekt bacon
Risotto med parmasan, stekt torsk og spicy paprikasaus

Godt med litt fiskeinspirasjon! Selv er jeg egentlig veldig glad i fisk, men blir kvalm bare med tanken på å spise det. Satser på at det kommer seg ila. få uker :joyful:

Det det samme som i går. Pasta bolognese. Må nesten slutte å lage det x) ikke noe sånn voldsomt godt, men nå synes jeg egentlig at middag generelt ikke er noe spesielt fristende.

Back
Topp