Hva skal du ha til middag i dag?

Uka:
Fiskegrateng
Cowboymiddag/evt flytta til kvelds og mat på bålpanna etter barnehagen
Shepard pai med salat
Heimelagde fiskekaker med brunsaus, grsaker, potet og makaroni
Taco (vanlig og crispy chicken)
Tomatsuppe til lunsj og pizza til kvelds
Svinesteik med tilbehør

Indrefilet av svin, ovnsbakte poteter med squash og fetaost, salat med tomater, mozzarella og basilikum og yoghurtdressing med mynte.

Carbonara :angelic: Må spise mer fisk, men er så lite lysten på det.. Noen med gode oppskrifter? Jeg er absolutt ikke fan av laks, men kan til nød spise ørret. Spiser helst hvit fisk :happy:
Bør spise mer fisk selv, så prøver å flette det inn her også.
Hva med:
Fiskegrateng, hjemmelaget med det du liker
Panert torsk, lage skikkelig digg fish and chips
Fiskesuppe
Brokkoli-og ertesuppe med ovnsbakt torsk og sprøstekt bacon
Risotto med parmasan, stekt torsk og spicy paprikasaus

Er det ok å spise laks? Har så lyst på det, men har fått for meg at jeg har lest at det ikke er bra et eller annet sted:oops:

Kanskje jeg har drømt det:wideyed:?

I dag blir det torsk i kokosmelk med red currypaste og masse gode grønnsaker. Usikker på om det blir ris eller nudler til

Carbonara :angelic: Må spise mer fisk, men er så lite lysten på det.. Noen med gode oppskrifter? Jeg er absolutt ikke fan av laks, men kan til nød spise ørret. Spiser helst hvit fisk :happy:
Dersom du liker torsk er det såå godt med ovnsbakt, lage potet/blomkålstuing/mos med bacon oppå (som du har da under torsken når den er ferdig), bønner osv. eller plastinakk og tomatmos, lage baconterninger, olje. Gressløk over.
Ellers er hjemmelagd fiskegrateng en slager om du liker det :)

Dersom du liker torsk er det såå godt med ovnsbakt, lage potet/blomkålstuing/mos med bacon oppå (som du har da under torsken når den er ferdig), bønner osv. eller plastinakk og tomatmos, lage baconterninger, olje. Gressløk over.
Ellers er hjemmelagd fiskegrateng en slager om du liker det :)
Tusen takk for tips :)

Vi spiste en veldig god lakseform (med ørret) igår
Gulrot, potet og sellerirot bakes i ovnen med fløte 40 min mens biter med ørret ligger i marinade med olje, hvitløk, sitronpepper og evnt. salt.
Så 10 min med ørreten i formen til slutt. Med ris til

Idag skulle vi spise carbonara-rester, men jeg fikk slått gjennom sushi istedet

Back
Topp