Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bør spise mer fisk selv, så prøver å flette det inn her også.Carbonara Må spise mer fisk, men er så lite lysten på det.. Noen med gode oppskrifter? Jeg er absolutt ikke fan av laks, men kan til nød spise ørret. Spiser helst hvit fisk
Laks er heldigvis okEr det ok å spise laks? Har så lyst på det, men har fått for meg at jeg har lest at det ikke er bra et eller annet sted
Kanskje jeg har drømt det?
Dersom du liker torsk er det såå godt med ovnsbakt, lage potet/blomkålstuing/mos med bacon oppå (som du har da under torsken når den er ferdig), bønner osv. eller plastinakk og tomatmos, lage baconterninger, olje. Gressløk over.Carbonara Må spise mer fisk, men er så lite lysten på det.. Noen med gode oppskrifter? Jeg er absolutt ikke fan av laks, men kan til nød spise ørret. Spiser helst hvit fisk
Tusen takk for tipsDersom du liker torsk er det såå godt med ovnsbakt, lage potet/blomkålstuing/mos med bacon oppå (som du har da under torsken når den er ferdig), bønner osv. eller plastinakk og tomatmos, lage baconterninger, olje. Gressløk over.
Ellers er hjemmelagd fiskegrateng en slager om du liker det