Hva skal du ha til middag i dag?

Vi skulle egentlig ha spagetti carbonara i dag, men jeg orket ikke fløte i maten. Så det ble pannekaker I stedenfor, så ble det litt søtt og salt :-) Funket bedre for en mage som krangler litt :hungover:

Jeg tror at det blir indrefilet og fløte poteter da vi feirer her i kveld

Fiskeburger med tsatsiki og potetbåter idag xsmile9

Bestilte pizzabakeren under forelesningen i dag. Gledet meg som bare det. Når det endelig var mat fristet det ikke lenger :hilarious::wacky: ungene var veldig godt fornøyde da :wacky:

Bestilte pizzabakeren under forelesningen i dag. Gledet meg som bare det. Når det endelig var mat fristet det ikke lenger :hilarious::wacky: ungene var veldig godt fornøyde da :wacky:
Samme her! Hadde kjempelyst på pizzabakeren i går, bestilte og ble kjempeskuffa da det plutselig ikke smakte noe godt.

Tror jeg skal bestille meg thaimat, selv om jeg nettopp har ligget i badekaret (!) og spist iskrem... Fine alene hjemme- kvelden!
:laughing025

I dag ble det Burger og sweet potato fries! Dw Fra opphøgde poteter er egentlig ganske god :-)

Take-out! Droppet tacofredag (plutselig aversjon mot tacokrydder:hungover:)
Ble biff og gresskar med oystersaus, 50/50 ris og nudler:D + vegetarvårruller!
Mett.no

Carbonara :angelic: Må spise mer fisk, men er så lite lysten på det.. Noen med gode oppskrifter? Jeg er absolutt ikke fan av laks, men kan til nød spise ørret. Spiser helst hvit fisk :happy:

Grønnsaksuppe fra toro.. er så utrolig kvalm så en kopp med suppe og flattbrød var det eneste på menyen i dag...

Back
Topp