Hva skal du ha til middag i dag?

Jeg var så sulten i går kveld, så fant fram alt jeg ønsket meg - så får servert torsk med Chorizo og blomkålpuré i dag :hilarious:

Biff, grønnsaker og fløtegratinerte poteter :hungry: Blir ikke noe annerledes med biffen her, da jeg alltid spiser den gjennomstekt uansett:rolleyes: :hilarious:

Etter å ha hatt lyst på burger king i flere uker nå, ble det BK i dag med mannen! Jeg liker vanligvis ikke hverken BK eller Mcern men har tydelig fått en hang up på det, da jeg har tenkt på det hver dag.. Åååå det var godt :hilarious::hilarious::hilarious:

Fiskekaker i brun saus med grønnsaker og makaroni, fikk så grådig lyst på det.. :hilarious:

Tortellini med ricotta og spinat, i soppsaus med stekte sjampinjonger og cherrytomater.
Og ovnsbakt kyllingfilet i skiver. Helt på sparket, da jeg egentlig cravet Fjordland kjøttkaker og hadde egentlig satt det klart hjemme før jeg ombestemte meg:rolleyes:

Kjøttdeig & spagetti til middag.
Lefse med salat & revet kylling til kvelds :)

Ble sushi her i går - og hadde plutselig ikke lyst på det. Smakte skikkelig fisk :hilarious: og ugreit. Heller lyst på ingefæren. Så tror det blir sushi-pause nå. Rart hvordan det endret seg.
Kylling og pastaform på oss i dag. Helt ok.

Akkurat lagd klar røra til kveldsmat - vafler :hilarious: trur de syns det er grei kveldsmat i dag :p (selvom mine garantert skal ha mer mat, er liksom ikke ordentlig mat med sånt).

I dag blir det quesdilla for å spise opp litt salatrester før vi reiser vekk i helgen :-)

Back
Topp