Hva skal du ha til middag i dag?

Dytter denne opp igjen jeg. Trenger inspo ;)

Her blir det laks med potetbåter eller potetmos, rømme og gulrot i dag :)

Kalkunfilet med grønnsaker og waldorfsalat. Fortsatt ikke helt ferdig med julematen jeg. Ble jo liggende på sykehus i romjula og nyttår.:D

I dag blir det det vi finner av rester i kjøleskapet.
Her blir det snitzel, ris og bretagnesaus ;) skulle egentlig ha laks, men ingen av oss tenkte på å ta den opp av frysa

Har hatt taco her i dag:)

Hjemmelaget wok for et par dager siden og spaghetti med hjemmelaget tomatsaus var det i går og i dag blir det fra pizzabakeren :p

Ovnsbakt ørret, kokt potet og hollandaise.

Jeg bruker bare soyasaus når jeg lager det.

Men daaa blir det jo ikke så godt ;) jobbet i slummen i Thailand i 5 uker i 2008, og da spiste jeg myyye stekt ris. Men får det da ikke til like godt her hjemme ;)

Men daaa blir det jo ikke så godt ;) jobbet i slummen i Thailand i 5 uker i 2008, og da spiste jeg myyye stekt ris. Men får det da ikke til like godt her hjemme ;)
Mmmm!! Elsker stekt ris i Thailand :) Fiskesaus er vel en essensiell ingrediens?

Vi har vår første uke med Adams Matkasse. Startet bra med spinattagliatelle med kremet Chorizosaus og ungene fikset store deler av middagen alene :D

Mmmm!! Elsker stekt ris i Thailand :) Fiskesaus er vel en essensiell ingrediens?

Vi har vår første uke med Adams Matkasse. Startet bra med spinattagliatelle med kremet Chorizosaus og ungene fikset store deler av middagen alene :D

Fiskesaus er viktig ja ;) elsker thaimat

Back
Topp