Hva skal din baby hete? <3

Navn jeg vurderer er:
Evelina
Lilia
Darina
Victoria
Alexandra
Alina
Alisa.


Det blir vel Victoria
 
Jacop Magnus :Heartblue
Tror det blir det.
Både svigerfar og min far heter Magnus som mellom navn, men falt sånn for jacop også. Så selvom de ikke passer helt sammen får vi bare bli vant til det :p
 
Her ser det ut som navnevalget faller på Solveig, etter min farmor. Min pappa ønsker veldig at det navnet går videre, så da han fikk vite at vi venter ei jente spurte han om Solveig endelig kom... Prøver å venne meg til tanken, også har jeg ingen andre navn på tapeten heller egentlig. ;)
 
Her ser det ut som navnevalget faller på Solveig, etter min farmor. Min pappa ønsker veldig at det navnet går videre, så da han fikk vite at vi venter ei jente spurte han om Solveig endelig kom... Prøver å venne meg til tanken, også har jeg ingen andre navn på tapeten heller egentlig. ;)

Så koselig ❤️
 
Her ser det ut som navnevalget faller på Solveig, etter min farmor. Min pappa ønsker veldig at det navnet går videre, så da han fikk vite at vi venter ei jente spurte han om Solveig endelig kom... Prøver å venne meg til tanken, også har jeg ingen andre navn på tapeten heller egentlig. ;)
Nydelig navn!
 
Her ser det ut som navnevalget faller på Solveig, etter min farmor. Min pappa ønsker veldig at det navnet går videre, så da han fikk vite at vi venter ei jente spurte han om Solveig endelig kom... Prøver å venne meg til tanken, også har jeg ingen andre navn på tapeten heller egentlig. ;)

Min farmor heter også Solveig, men hun har sagt at hun forbyr oss å kalle barnet det. Det var nemlig hennes navn det :p
En flott tanke da, koselig med oppkalling synes jeg :)
 
Vi skal igang med pp1 nå, så det blir en stund til navn er aktuelt. Men vi har allerede en lang liste med navn til begge kjønn! ;)

På topp jentenavn:
Mia
Olivia
Eira

På topp guttenavn:
Adam
Nataniel
Tobias
 
Vi har allerede en trym og hadde store problemer med å finne guttenavn sist. Det vi virker som å være enig om denne gangen er Andreas, men vi får se hva det ender med når han er ute. ;-)
 
Aner ikke enda
Men vi finner vel ut av det når nurket kommer
Vi vet ikke hvilket kjønn det er og det er to eldre barn dom ønsker å ha ett ord med i laget
Var ganske mange navn som ble forkastet på mini, men vi rakk han innenfor fristen så satser på at vi gjør det nå og :)
 
Back
Topp